אירוע חמור בכותל המערבי: שוטר ירה לעבר חרדית מכת השאלים

חרדית המשתייכת לנשות השאלים, לא נענתה לבקשת שוטר ברחבת הכותל המערבי לעצור לבדיקה, ונורתה ברגלה לאור חשד כי מדובר במחבלת מתאבדת. היא פונתה לביה"ח (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אישה ברעלה (צילום אילוסטרציה: מאיר אלפסי)

אירוע חמור בכניסה לרחבת הכותל המערבי: אשה המשתייכת ל"כת השאלים", הגיעה הערב (רביעי) לרחבת הכותל המערבי, שוטר ששהה במקום והבחין בה ביקש ממנה לעצור להזדהות ולאחר שסירבה הוא ביצע ירי לאוויר כשלאחר מכן אף ירה לעבר רגליה.

לפי עדי ראיה, השוטר ביקש ממנה לעצור, אך היא לא נענתה לבקשתו, מה שהביא את השוטר לבצע ירי אזהרה באוויר. לאחר שהיא המשיכה לא להתייחס לבקשתו, השוטר ירה לעבר פלג גופה התחתון, בחשד כשכל הנראה מדובר במחבלת שמנסה לפגוע במתפללי הכותל המערבי.

לאחר הירי, השתלטו השוטרים על האישה, ואז התברר כי מדובר ביהודיה המשתייכת לכת השאלים. כוחות מד"א פינו אותה לבית החולים לטיפול רפואי.

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "לכניסה לכותל הגיעה אישה מכוסה בבגדים שחורים ושמיכות. התקדמה לעבר השוטר בכניסה בצורה מחשידה. השוטר קרא לה לעצור. משלא נענתה לקריאותיו והמשיכה להתקדם לכיוונו, ירה ירייה באוויר".

"לאחר שלא תקשרה והמשיכה לכיוונו ביצע ירי לכיוון רגלי החשודה, פגע ברגלה. החשודה נעצרה. השוטרים השתלטו עליה, בבדיקה הוברר כי מדובר באישה יהודיה. הרקע למעשה לא ברור. המצב חזר לשגרה באזור הכותל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר