הרצליה: בשל המצב החוף נסגר

בניגוד לפעם הקודמת בה סגרה העירייה את החוף הנפרד ללא כל סיבה נראית לעין, כעת בשל הוראות פיקוד העורף האוסרות התקהלויות נסגר החוף הנפרד בהרצליה (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
החוף הנפרד בהרצליה (צילום: כיכר השבת)

בשל ההסלמה הביטחונית העיריות השונות במרכז ובדרום הוציאו הנחיות שונות לתושבים, בהם איסור על התכנסויות והתקהלויות במרחבים ציבורים שאינם סמוכים למרחבי מיגון. בעיריית הרצליה הוציאו אף הם הנחיות שונות בהם לקהל המתרחצים ולפי ההנחיה, החוף הנפרד יהיה סגור עד להודעה חדשה.

בעיריית הרצליה אמרו הבוקר (רביעי) ל"כיכר השבת" כי "עיריית הרצליה מודיעה כי לאור הנחיות פיקוד העורף חל איסור על התקהלויות של מעל אלף איש. לאור זאת, החוף הנפרד לא ייפתח לקהל המתרחצים".

חוף הרחצה הנפרד בהרצליה נחשב לאחד המקומות הפופולאריים עבור הציבור החרדי משום שהוא נהנה מתחבורה ישירה מבני ברק, בשל שיתוף הפעולה בין שתי העיריות מזה מספר שנים.

ביממה האחרונה החוף נסגר ללא הודעה מוקדמת כאשר מאות מתרחצים נחסמו בדרכם אל החוף בידי עובדי העירייה, כשהגרסאות חלוקות מדוע ניתנה ההוראה. בעירייה טענו כי החוף נסגר בשל עומס מתרחצים. לעומת זאת המתרחצים טענו כי המצילים אמרו כי הם מוציאים את המתרחצים בעקבות ש"הים סוער" לטענתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר