העולם מתגייס: עצרות תפילה למען בחור הישיבה אהרון סופר

הדאגה לשלומו של תלמיד הישיבה אהרון סופר, זה היום השישי להיעלמותו, מביאה רבים מסביב לעולם לקיים עצרות תפילה למענו. רבני אגודת ישראל באמריקה יקיימו עצרת מיוחדת (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אהרון סופר (צילום: ללא קרדיט)

ברחבי הקהילות היהודיות בעולם מתגייסים בתפילה ואמירת פרקי תהילים לשלומו של בחור הישיבה אהרון סופר שנעלם ביום שישי האחרון ועדיין לא נמצאו עקבותיו.

תנועת "אגודת ישראל" באמריקה פרסמה הערב (רביעי) כרוז בשיתוף עם רבני העיר ליקווד הקורא לציבור להשתתף בעצרת תפילה למען שלומו של הבחור. עצרות תפילה דומות נערכות בקהילות יהודיות נוספות מסביב לעולם.

תחת הכותרת "עת צרה ליעקב" נכתב במודעות שנתלו בבתי הכנסיות ובהיכלי הישיבות כי הציבור להשתתף בעצרת תפילה והתעוררות שתתקיים הערב (שעון ארה"ב) ר"ח אלול באולם בעיר למענו של אהרון בן חולדה סופר, כאשר דברי התעוררות וחיזוק יישא הגאון רבי יצחק סורוצקין ראש ישיבת טעלז ומתיבתא דליקווד.

נראה לאחרונה: אהרון סופר ביום שישי האחרון

לאחר מכן יימסר לציבור המתפללים מסר ממשפחת הנעדר, ולסיום יאמרו מספר פרקי תהילים למציאתו במהרה כשהוא בריא ושלם.

לדברי גורם בקהילה, גם היהדות החרדית בארה"ב עוקבת בדאגה רבה לשלומו של בחור הישיבה ואחר החיפושים הנרחבים הנערכים בעקבותיו. "אנחנו מאוד מקווים שהוא לא נחטף בידי ארגון טרור. הוא בחור מיוחד ועדין נפש ואין לנו מושג להיכן הוא יכל להיעלם. ככל שעוברים הימים ולא מוצאים אותו גובר החשש לחייו". אומר הגורם ומוסיף כי כולנו תקווה שהמאמצים ישאו פרי ויימצא ממש בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר