ענקי הזמר החסידי ישתתפו ב'שמחת בית השואבה' בכיכר ספרא

המחלקה לתרבות תורנית בעיריית ירושלים מרימה מופע ענק ל"שמחת בית השואבה" בכיכר ספרא שיתקיים במוצאי שבת חול המועד עם ליפא, מושקוביץ ואיציק דדיה (חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
ליפא שמעלצר ואוהד מושקוביץ (צילום ארכיון: מאיר אלפסי ויח"צ)

כיכר ספרא לובשת חג: תכונה רבה נרשמת בירושלים לקראת חג הסוכות, מבין כל שמחות בית השואבה שיוזמת ותומכת המחלקה לתרבות תורנית בעירייה בכל שנה, בולט השנה האירוע המרכזי בכיכר ספרא.

שמחת בית השואבה תתקיים במוצאי שבת חול המועד, בסוכת העיר בהשתתפות ענקי הזמר החסידי; אוהד מושקוביץ, ליפא שמעלצר, איציק דדיה, אמן הכינור דניאל אהביאל, להקת ה'קינדרלעך', הילד עוזיה צדוק ועוד.

במהלך המופע יבוצע לראשונה קטעים מתוך האלבום שי"ר של המלחין החסידי ר' שלמה יהודה רכניץ.

במת ענק הוקמה במקום וכבר מספר ימים שהצוותים בשטח עמלים על הקמת הציוד הכולל, מסכי לדים, פירוטכניקה וכל מה שמופע ברמה כזו דורש. בנוסף על כך, המופע ישודר בשידור חי במסגרת התוכנית 'מוצ"ש חי' ברדיו 'קול חי'.

מדובר בהפקה חסרת תקדים בירושלים ובעירייה מסבירים שהשנה שמו דגש על אירוע מרכזי לציבור החרדי ו"מאותו רגע שהתקבלה ההחלטה, פנו הגורמים המוסמכים למפיקים הטובים ביותר והרימו אירוע מהגדולים שידעה העיר לטובת כלל האזרחים". את המופע מפיק דוד פדידה.

מיותר לציין כי האירוע יתקיים בהפרדה מלאה ובהקפדה על כל גדרי הצניעות והכניסה היא כמובן חופשית. כל מה שנותר הוא רק לבוא ולשמוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר