האסון בנפאל: מטוסו של דן גרטלר המריא מישראל במהלך השבת

מטוסו של איש העסקים החרדי דן גרטלר יצא בליל שבת לנפאל בכדי לסייע במשימת חילוצם של עשרות נפגעי מפולת השלגים שם. המטוס הביא עמו לנפאל צוות חילוץ ורופאים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
דן גרטלר (צילום: י' בלינקו, אתר חב"ד COL)

האסון בנפאל: בשעה זו עושים את דרכם בטיסה לארץ שבעה פצועים ישראלים שנפגעו באסון מפולת השלגים בנפאל. הפצועים עושים את דרכם לישראל במטוסו הפרטי של איש העסקים דן גרטלר שהתבקש לסייע בחילוץ הנפגעים.

על פי הדיווח ב"הקול החרדי", המטוס המריא ב02:00 בלילה בליל שבת האחרון כשעליו צוות וציוד רפואי, שני רופאים בכירים מ'הדסה' ורופא ופרמדיק של מד"א שיצאו במיוחד לאזור האסון על מנת להעניק טיפול רפואי לניצולים.

מספרם של ההרוגים הישראלים בסופת השלגים בנפאל עומד על שלושה, עשרות אזרחים ממדינות שונות אחרות נספו גם הם באסון. 40 בני אדם עדיין מוגדרים נעדרים והחיפושים אחריהם נמשכים. מתוכם ישנה נעדרת ישראלית שיש חשש כבד לחייה: מיכל גילי צ'רקסקי, בת 36 מגבעתיים.

החשש הוא כי היא נמצאת עדיין בפסגת ההר ולפי בני המשפחה, המדריך שהיה עימה ועם מטיילים נוספים עזב אותה לבדה. כוחות החילוץ עושים מאמצים לאתרה והחיפושים אחריה ואחרי נעדרים נוספים נמשכים כל העת למרות מזג האוויר המקשה על החיפושים.

כלי תקשורת בנפאל דיווחו כי לא מעט מהמטיילים שהגיעו לאזור החילוץ - פונו לבתי החולים המקומיים להמשך קבלת טיפול רפואי וכי כאמור נמשכים החיפושים אחרי מטיילים נוספים. מספרם של המטיילים שחולצו עומד על מאתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר