פרסום ראשון:

נפגעי קמפיין החרד"קים נפגשו עם השר לביטחון פנים ומבקר המדינה

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ ומבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא פגשו בכפר המכבייה חרדים שנפגעו מקמפיין החרד"קים שחודש לאחרונה. נוכח בפגישה: "מבקר המדינה כלל לא ידע עד עתה על התנהלותו של הקמפיין" (חרדים,ארץ)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
קמפיין החרד"קים (Nati Shohat/Flash90)

המאבק בקמפיין החרד"קים: השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ ומבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא נפגשו הערב (שלישי) עם קבוצת חרדים שנפגעה מקמפיין החרד"קים בכפר המכבייה ברמת גן, כך נודע ל"כיכר השבת".

במהלך הפגישה, התחייב אהרונוביץ לפעול ביד קשה כנגד העומדים מאחורי הקמפיין. מבקר המדינה לעומת זאת, כך לפי נוכחים בפגישה, אמר כי עד עתה כלל לא ידע על קיומו. בפגישה השתתף גם יעקב וידר, החבר החרדי בנשיאות הליכוד ויו"ר המטה החרדי של המפלגה שעומד בחזית המאבק כנגד הקמפיין.

הפגישה שנערכה ברמת גן היא ככל הנראה פגישה מקדימה לדיון שאמור להיערך בקרוב בכנסת ונקבע בעקבות שובו של קמפיין החרד"קים לרחובות הערים החרדיות, כפי שפורסם במהלך חג הסוכות ב"כיכר השבת".

מתוך קמפיין החרד"קים המתחדש (צילום: כיכר השבת)

בחודשים האחרונים נרשמה רגיעה יחסית במאבק בין קיצוני המגזר החרדי והמתגייסים לצה"ל ומודעות הענק נגדם חדלו מלהתפרסם ברחובות הריכוזים החרדים. הרגיעה הגיעה בין היתר על רקע מאבק שניהלו חרדים ששירתו בצה"ל כנגד מי שחשדו בהם כעומדים מאחורי הקמפיין.

בערב חג הסוכות האחרון חודש הקמפיין, ומודעות שפורסמו ברחבי הריכוזים החרדים בישראל השווה בין חיילים חרדים לחזיר. במודעות נאמר כי "החרד"ק" מנסה להרשים בידיעות תורניות כששוב נעשה דימוי לחזיר המציג את טלפיו כסימן לטהרתו. "הוא מנסה להרשים עם ידיעות מצחיקות מהגמרא ממש כמו דבר אחר שפושט טלפיו ואומר ראו כשר אני, גועל נפש, פו!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר