כנס הנבחרים 3: "מילקי? משפחות רעבות ללחם"

בעוד כשבועיים ייפתח בניר עציון כנס 'הנבחרים 3', בהשתתפות נבחרי הציבור החרדי, ראשי הממשל, ראשי רשויות ובכירי המשק שידונו בבעיות האקוטיות של המגזר החרדי (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני בכנס הנבחרים (צילום ארכיון: אלי סגל)

בעוד כשבועיים ייפתח במלון 'ניר עציון' כנס 'הנבחרים 3', בהשתתפות נבחרי הציבור החרדי, ראשי הממשל, ראשי רשויות ובכירי המשק.

המשתתפים ידונו בבעיות האקוטיות של הציבור החרדי, מוסדות החינוך והקיצוצים ויתהו האם המצב יכול להיות עוד יותר גרוע.

אחד הכלכלנים החרדים שישתתפו בכנס תוהה: "מי מדבר על מחאת המילקי? על מילקי מדברים? אנחנו מדברים על משפחות שאין להם לחם לאכול. ממש כך. המקרר ריק לא רק ממעדן מילקי, אלא גם מלבן וחלב בסיסיים. זה פשוט נורא".

צוות ההיגוי של הכנס, משלב בתכניה מגוון נושאים מהותיים וחיוניים המטרידים ומקשים על הציבור החרדי. אחד מהם הינו כמובן יוקר המחיה, אשר מוגש לפתחם של המשתתפים הבכירים. המומחים יביעו עמדתם בדרכי ההתמודדות, אישי הציבור ישרטטו את המתווה בהווה וגם המסתמן לעתיד.

אחד מחברי הכנסת שזו לו הפעם השלישית בה הוא משתתף ונואם בכנס אומר גם הוא: "מדברים על מילקי?! אנחנו מדברים על קורת גג. על 4 קירות עבור הילדים שלנו. כמי שמצוי בנבכי הפוליטיקה מבפנים, אני יכול לומר שבניגוד גמור להצהרות הממשלה על הורדת מחירי הדירות ופתרונות בשוק הגועש הזה, הרי שההיפך הוא הנכון. חוק מע"מ אפס, לדוגמה, גרם בשלב זה רק לעליית המחירים".

בכנס צפויים להשתתף נבחרי ציבור מ-90 ערים ורשויות, המייצגים יחדיו למעלה ממיליון ושלוש מאות אלף תושבים. המשתתפים ייהנו ממפגש בלתי אמצעי עם נציגים שונים, חברי מועצות ורשויות בציבור החרדי וכן עם ראשי הממשל והמשק הישראלי, ובכך יתאפשר להם ללבן את העניינים המקצועיים העומדים על סדר יומם.

כנס הנבחרים מתקיים זו הפעם השלישית ביוזמת פורום הרשויות החרדיות שהוקם לפני 12 שנה, בעקבות ההתרחבות פעילות הרשויות החרדיות, במסגרת מרכז השלטון המקומי. כאמור הכנס יתקיים במהלך ימים ראשון, שני ושלישי, כ"ג-כ"ה בחשון, 16-18.11

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר