חדש: בית דין צדק 'טהרת ישראל'

כינוס יסוד לבית דין צדק 'טהרת ישראל' לפיקוח הלכתי על מקוואות טהרה הנבנים בארץ ישראל נערך אמש בביתו של נשיא ארגון 'טהרת הבית' הגאון רבי בן ציון מוצפי. תמונות (חרדים, בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
כינוס הבד"צ (צילום: באדיבות המצלם)

אמש (שלישי) נערך כינוס יסוד לבית דין צדק 'טהרת ישראל' לפיקוח הלכתי על מקוואות טהרה הנבנים בארץ ישראל. הכינוס נערך בביתו של נשיא ארגון 'טהרת הבית' הגאון רבי בן ציון מוצפי.

במעמד השתתפו: הגאון רבי אהרן זיכרמן דומ"ץ 'קהל מחזקי הדת' - בעלזא בירושלים והרב המכשיר במחלקת המקוואות ב'קהל מחזיקי הדת', הגאון רבי משה ברנדסדורפר, הגאון רבי יהודה לייב מינצברג, הגאון רבי ישראל יצחק זילברמן מרבני שכונת 'נוה יעקב', הגאון רבי ראובן שפירא, ומפקח הארגון הגאון רבי אהרן סימן טוב, ובנו של נשיא הארגון העומד בראש הארגון הגאון רבי יחזקאל מוצפי.

בפני הנוכחים הוגשו חוברות לסיכום שנת הפעילות תשע"ד, וכן חוברות של פעילות הקירוב שיזמו בארגון לעידוד הטהרה. בכינוס הושמעו דברים מפי הרבנים אודות החשיבות של פיקוח מהודר על המקוואות ועל מצב ההזנחה במקוואות הדורשות שיפוץ מיידי.

בסיום הכינוס, חתמו הרבנים על מגילת היסוד, וסיכמו על מועד התכנסות אשר בו ילובנו בנושאים העומדים על הפרק.

בארגון מסבירים כי המטרה בהקמת הבד"צ הוא לעורר פניות רבות שהתקבלו ממקומות נידחים על היעדר מקווה טהרה זמין וקרוב לישובים מבודדים והדרישה לשיפוץ ופיקוח על מקוואות ישנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר