מהיום: מנויי מירס עוברים לקידומת 053

על פי החלטת משרד התקשורת החל היום הליך פינוי קידומת הסלולר 057 והעברת כלל הלקוחות העושים שימוש בקידומת זו לקידומת 053 של חברת הוט מובייל (לשעבר מירס). הקידומת הישנה אמורה להמשיך לפעול במקביל עד ל-6 חודשים אך בינתיים הלקוחות חווים קשיים וניתוקים (דיגטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
לוגו מירס ז"ל, היום כבר 'הוט מובייל' (צילום: יח"צ)

החל מהיום: לקוחות חברת מירס העושים שימוש במספר טלפון סלולרי עם הקידומת 057 אשר שימשה את החברה, יחלו היום הליך מעבר לקידומת 053 שהוקצתה לחברת הוט מובייל (מי שהייתה פעם מירס) שהחלה לפעול בשנים האחרונות כחברת סלולר העושה שימוש בתדרים רגילים.

במהלך חצי השנה הראשונה ועד לתאריך 31.5.2015 ניתן יהיה עדיין להתקשר למספר 057, והשיחה עדיין תופנה ללקוח בקידומת 053 לאחר מכן, ולמשך חצי שנה נוספת, תושמע למתקשר לקידומת 057 הודעה בעברית ובאנגלית שהקידומת הוחלפה ל 053 והשיחה תתנתק.

במרץ 2012 הקצה משרד התקשורת, להוט מובייל (לשעבר מירס) את הקידומת 053, תוך התחייבות מצד החברה לפנות בעתיד את הקידומת 057. משרד התקשורת הודיע בתחילת שנת 2014 לחברת הוט מובייל ולמפעילי סלולר אחרים על מועד פינוי הקידומת 057, והמרתה לקידומת 053.

לקוחות המחזיקים בקידומת 057, יקבלו את אותו המספר עם קידומת 053. ההוראה תקפה גם כלפי מנויים בעלי קידומת 057 שהתניידו במהלך השנים לחברות סלולריות שונות, וגם מספרם יוחלף למספר זהה עם הקידומת 053.

כיום ישנם כ - 97,000 מנויים שברשותם הקידומת 057, מתוכם כ- 6,000 בהוט מובייל, והשאר לקוחות שהתניידו עם מספרם המלא (ניוד מספרים) לחברות סלולריות אחרות.

בינתיים החלו לקוחות החברה, כמו גם מנויים שהתניידו עם מספר הטלפון שלהם, כי מספרי הטלפון בעלי הקידומת הקודמת לא פועלות כלל, וכי מי שמנסה ליצור עימם קשר נתקל בניתוק ללא הסבר. זאת למרות שעל פי הנחיות משרד התקשורת על הקידומת לפעול עד לעוד חצי שנה, כאמור. ולאחר מכן לספק הסבר על שינוי הקידומת.

נציין כי על פי הודעת משרד התקשורת, תקלות אלו הנן צפויות להתרחש במהלך יום שינוי הקידומת, וכי התקלות ייפתרו ככל הנראה בשעות הקרובות

את תגובת הוט מובייל לא ניתן היה להשיג עד לפרסום הכתבה, ולכשתתקבל תפורסם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר