הקלטת, אלי ישי ומרן הרב עובדיה • הראיון המלא של אריה דרעי

לראשונה מאז פרסום הקלטת של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל נגדו, אריה דרעי התייצב לראיון והתמודד עם כל השאלות הקשות על הקלטת, אלי ישי ודעתו של מרן עליו • צפו בראיון (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(באדיבות: עובדה עם אילנה דיין המשודרת בקשת)

לאחר ששתק מאז התפטרותו מהכנסת לפני שבוע, יו"ר ש"ס המתפטר אריה דרעי התראיין אמש (שני) לתוכנית "עובדה" בהגשת אילנה דיין. במהלך הראיון דיבר היו"ר על פרשת הקלטת המפורסמת שגרמה לו למבוכה כאשר לצד זאת תקף את אלי ישי.

בפתח הראיון רמז דרעי על חזרתו הקרובה להנהגת התנועה - כפי שהעריכו כולם. "אני לא יודע עדיין אם אחזור, זאת האמת לאמיתה. אדם שלא משנה את דעתו או אדם שלא מוכן לשמוע דעות אחרות הוא לא בן אדם, הוא חמור", אמר.

בראיון גילה דרעי כי אלי ישי ואחייניו הלכו לבתיהם של כמה רבנים והראו להם את הקלטת וזאת למרות שלטענתו ישי הבטיח להם שלא יפרסם אותה לעולם.

דרעי נשמע נחרץ ואמר כי הקלטת היוותה נזק לתנועת ש"ס ובמיוחד לדמותו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, כשהוא מאשים כי בבקלטת נראה כיצד מסלפים ומעוותים אצל הרב עובדיה.

באשר לטענות כי לא שמר על כבודו של ישי במשך השנתיים האחרונות, טען דרעי כי עשה כל שביכולתו להשאירו במפלגה, עד כדי עימות עם משפחתו של הרב שסירבה לשמוע על שמו מאחר וכבר בעת אשפוזו של הרב, דיבר ישי עם עיתונאים על הקמת מפלגה חדשה.

דרעי נשאל על רצונו להקים בעבר מפלגה חדשה, והשיב כי הוא עדיין חושב שלא טעה כשהוא עצמו רצה להקים מפלגה חדשה עוד בטרם חזר לתנועת ש"ס. "יכולתי להביא קהלים חדשים לא מכלל המצביעים של ש"ס", אמר.

צפו בראיון המלא באדיבות עובדה עם אילנה דיין המשודרת בקשת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר