דרעי מפתיע: אדרוש את תיק החקלאות לח"כ יצחק ועקנין

יו"ר ש"ס אריה דרעי הצהיר בכנס בחירות עם נציגי ההתיישבות כי ידרוש את תיק החקלאות לאחר הבחירות במידה וש"ס תיכנס לקואליציה הבאה עבור לא אחר מח"כ יצחק ועקנין (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מטה ההסברה של ש"ס)

בחירות 2015: יו"ר ש"ס אריה דרעי מצהיר כי המפלגה תדרוש את תיק החקלאות לאחר הבחירות במידה וש"ס תיכנס לקואליציה הבאה עבור לא אחר מח"כ יצחק ועקנין.

במהלך כנס בחירות של נציגי ההתיישבות למען ש"ס הצהיר יו"ר המפלגה כי יבקש את תיק החקלאות במהלך המשא ומתן לכניסה אפשרית לממשלת ישראל.

אך לא פחות, דרעי הפתיע כשאמר שיבקש את התיק עבור ח"כ יצחק ועקנין, נציג המושבים.

נכון לעכשיו, קבלת תיק החקלאות ומינויו של ועקנין לשר נראית כאפשרות לא ריאלית מאחר וש"ס צפויה לקבל, לפי הסקרים, בין שניים לשלושה תפקידי שרים, מלבד מינויים של דרעי ויצחק כהן, גם יעקב מרגי אמור לקבל תיק, כך שההבטחה של דרעי לועקנין, נראית על פניו כלא ריאלית ומעניינת.

דרעי שיבח את ועקנין בכנס ואמר: "אין שום מפלגה שיש בה חבר כנסת מושבניק, רק ש"ס זו המפלגה היחידה שיש בה ח"כ מושבניק".

בהמשך דבריו התייחס דרעי לאחדות בש"ס ואמר: "מרן לא נמצא אתנו, הוא היה מנהיג אותנו, ליווה אותנו שלושים שנה הוא היה הגב שלנו. מי העז לדבר כשהוא היה נמצא. עברנו משבר קשה מאז פטירתו אבל ב"ה ש"ס וחכמיה, עסקניה, ונציגה, כל הנציגים בארץ, מאוחדים. אין לנו שום זליגה. שואלים אותי אם התחלקנו לשליש לרביע. שום דבר. ש"ס מאוחדת. יש אחדות בקרב כל הנציגים".

דרעי התייחס גם לאלי ישי ואמר: "נציג אחד הלך אבל סיבותיו עמו, חבל, הצענו לו הכל וחבל שלא קיבל את הדין, את המרות של מרן זיע"א ומועצת חכמי התורה שהחליטו מה שהחליטו. אבל מעבר לכך, האם מישהו אומר על כחלון שעשה שהוא עשה פיצול בליכוד? הוא פרש מהליכוד וזהו. לכן אנחנו ממשיכים בכל הכח ובאחדות מלאה".

"האחדות והאהבה השוררים בין חברי הכנסת של התנועה הוא דבר נדיר ומחמם את הלב. כל תפקיד שאנחנו מקבלים בכנסת, כמו יושבי ראש וועדות, סגן יו"ר הכנסת - אתה רואה את הפירגון וההתחשבות הקיימים בין כולם. לדוגמא, כשבאתי להציע את תפקיד יו"ר הסיעה לח"כ מיכאלי, או את תפקיד סגן יו"ר הכנסת ליצחק וקנין, הדבר הראשון שהם שאלו אותי היה, רגע, מה עם השני? אולי הוא ייפגע, תיתן לו אני מוותר. גם כשיש נסיעות לחו"ל, בדרך כלל, בסיעות אחרות יש מריבות ועושים גורל מי ייסע - אצלנו המריבות הפוכות. זה אומר תיתן לזה וזה אומר תיתן לזה. פשוטו כמשמעו. כל אחד מכבד את השני דואג לשני. כזו אהבה ואחווה שוררת בין החברים הללו, ולכן יש להם סייעתא דשמיא והם מצליחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר