פנייה ליועץ המשפטי לממשלה ולוועדת הבחירות נגד הראשל"צ הגר"י יוסף

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ולוועדת הבחירות המרכזית בבקשה להורות לראשל"צ הגר"י יוסף "לחדול מלקחת חלק בתעמולת בחירות" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (חמישי) ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין, תוך כדי הגשת קובלנה לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה להורות לראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף "לחדול מלקחת חלק בתעמולת בחירות".

לטענת התנועה לאיכות השלטון, הפנייה נעשתה בעקבות דברים שאמר הגר"י יוסף בשיעור השבועי, בהם רמז כי יש לתמוך בתנועת ש"ס, ובעקבות הדיווח ב"כיכר השבת" כי בשבת הבאה צפוי הרב להגיע לעיר נתיבות ולשהות שם בשבת, כאשר המסר יעבור שיש להצביע עבור תנועת ש"ס, בלי לומר זאת במפורש.

בתנועה טענו כי "גם אם כוונת הרב יוסף לשהות בשבת הקרובה בנתיבות אינה מהווה כלל, מבחינתו, אמירה פוליטית, הרי שנוכח הבנת המהלך כמהלך פוליטי על-ידי הציבור יש בכך משום תעמולת בחירות משתמעת ועל הרב יוסף להימנע ממנה".

התנועה מוסיפה ומדגישה כי אף אם דבריו של הרב יוסף לא ציינו במפורש את שם המפלגה בה הוא תומך, העובדה כי הציבור הבין את מסרו המרומז מספיקה כדי להעיד על כך שזוהי תעמולת בחירות אסורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר