מלחמות הליטאים

האיום: משרד פרסום יכיר בהפלס? 'נגנוב' לו לקוחות

בכירים במאבק הליטאי נגד עיתון "הפלס" התכנסו בבני ברק וסיכמו על דרכי פעולה נגד משרדי פרסום שיפרסמו ב"הפלס". בין האיומים שהושמעו: העברת לקוחות ממשרד פרסום שיכיר ב'הפלס' למשרד מתחרה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עיתון "הפלס" (צילום ארכיון: דובי קורן, כיכר השבת)

המאבק בהכרה בעיתון הפלס. אמש (מוצ"ש) התקיים כינוס של עשרות אברכים בבני ברק, התומכים במאבק בהכרת משרדי הפרסום בעיתון "הפלס". הכינוס התקיים בביהכנ"ס במרכז העיר בני ברק ונאמו בו המחנך הרב מרדכי בלוי ויו"ר הועד למען כבוד רבותינו הרב אליהו פרויליך.

קראו גם:

אחד האברכים נשא דברים לסיכום דרך הפעולה לתקופה הקרובה והרב בלוי הרחיב על "תקופת ההתמודדות הארוכה שהצליחה במשך 3 שנים" והבהיר מדוע ישנם ה"מנסים לשנות זאת כעת".

הרב פרויליך תיאר את המאבק על הנהגתם וכבודם של גדולי הדור וקרא לציבור "להיחלץ חושים למערכה". המסר המרכזי של האירוע היה כי "משרד פרסום שיתברר כי מכיר בעיתון שנאסר ע"י גדולי ישראל - נפעל להעביר ממשרדו חברות גדולות במשק שיעברו לפרסם דרך משרד פרסום אחר".

אחד הפעילים מספר ל"כיכר השבת" כי במוקד המאבק מיפו את כל משרדי הפרסום והחברות אותם הם מפרסמים, ובאם אחד מהם יכיר בעיתון הפלס הרי שהפעילים יעבדו "לשבור אותו" ולגרום לו נזק על ידי העתקת התקציבים ממנו למשרדי פרסום מתחרים.

"אם מישהו סבור שנגיש את הלחי השניה וניתן לפגוע בגדולי ישראל הרי שיש לו טעות מרה. אנחנו נאבק למען כבודם ולא ניתן שיזלזלו בכבוד גדולי הדור ויערערו חלילה על מנהיגותם. אם בצד השני ידעו להאבק הרי שמשרדי הפרסום יגלו מהר מאוד שאנחנו יודעים להאבק פי כמה. שלא ינסו אותנו". מסכם הפעיל בדרמטיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר