י-ם: המפכ"ל הגיע לחזק את הפעילות עם הנערים הנושרים

בכירים בעיריית ירושלים ובמשטרה השתתפו בטקס מיוחד בגבעת התחמושת, לרגל סיום קורס לקידום נערים שנשרו מהחינוך החרדי ובעלי עבירות קלות. צפו בתמונות (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בכירים בעיריית ירושלים ובמשטרה השתתפו בטקס מיוחד בגבעת התחמושת, לרגל סיום קורס לקידום נערים שנשרו מהחינוך החרדי ובעלי עבירות קלות. במסגרת הפרויקט, הנערים יגוייסו לשירות הכללי ולטובת הציבור והרישום הפלילי שלהם יימחק.

בשנה האחרונה פעלה התוכנית בשלושה מוסדות חינוך חרדים ונתנה פתרון לעשרות נערים במצוקה. בטקס השתתפו ראש העיר ניר ברקת, מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, ממ"ז ירושלים משה אדרי, חבר מועצת העיר פיני עזרא שחבר גם בוועדה למיגור אלימות, בכירי המשטרה ונציגיה, ראשי הפרויקט והצעירים ומחזיק תיק נוער נושר אשר מישאלי.

במהלך הטקס, נאם ראש העיר ניר ברקת ודיבר על חשיבות הפרויקט והדאגה לנוער בירושלים והביע סיפוק מסיום הקורס בהשתתפות עשרות צעירים. ראש העיר הביע תמיכה בהרחבת הפרויקט לשכונות נוספות בעיר.

מפכ"ל המשטרה חיזק את הפעילות ובירך את ראשי הפרויקט ונציגי המשטרה ששותפים למהלך. כמו כן הוא הודיע כי הוא יאשר להפעיל עוד פרויקטים מעין אלו בעתיד.

נציגי המשטרה אמרו "אנו שמחים על החשיפה הגבוהה של התכנית לבני נוער מהאוכלוסיה החרדית בירושלים ומקווים להמשך התכנית גם תחת המפכ"ל החדש ולהרחבת שירותים נוספים לרווחתם של בני נוער וצעירים בסיכון".

בסיום הטקס סוכם בין מחזיק תיק קידום נוער נושר אשר מישאלי לרב המשטרה הרב משה גפני על משלחת שתציג בקרוב לחבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב דוד יוסף את הפרויקט החדש שמתגבש ממש בימים אלו בשיתוף משטרת ישראל וקידום נוער.

מישאלי מסר: "מברך על סיום הפרויקט הנוכחי ומכוון עם הפנים קדימה יחד עם החטיבה לקידום נוער לעוד פרויקטים מועילים שמספקים לנוער בסיכון תמיכה וביטחון לחברה טובה יותר ולהכשירם לחזרה לעולם התורני והרוחני".

צביקה כהן, יו"ר ש"ס בי-ם ומחזיק תיק חינוך חרדי: "מברך על הפרויקט המציג שיתופי פעולה ברוכים בין המוסדות חינוך, משטרה, עיריה, שהמרויח העיקרי הינו אותם נערים שכולנו מייחלים לראותם צועדים בדרך המלך, ועל כך יבורכו כל המשתתפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר