ערב כניסתו למאסר

הרב פינטו לתלמידיו: "מודה לה' גם כשלא נוח, אל תצטערו"

"הלב של כולנו נשאר קשור, נישאר אוהבים חביבים. תתפללו עלינו שנתגבר על הדברים" אמר האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו בשיעור שמסר לחסידיו ערב כניסתו לכלא. הורה: "אסור להצטער" (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו (צילום ארכיון: נתי שוחט, פלאש 90)

ערב כניסתו למאסר, נשא הערב (שלישי) מנהיג קהילת "שובה ישראל" האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו שיעור מיוחד לחסידיו, ועודד אותם. "מה שהקדוש ברוך הוא רוצה הוא עושה. לא רק כשטוב לנו אנחנו מודים לו, גם כשלא נוח אנחנו מודים לו" אמר הרב פינטו בשיחת החיזוק. הרב הגדיר את התקופה הקשה כ"ניסיון" ואמר כי "אנחנו לא חושבים על זה ולא מתרגשים מזה. זה לא מפריע בכלל".

לדברי הרב פינטו: "אנחנו לא חושבים רגע אחד על מחר. מחר זה כמו היום, שלשום ולפני חודש. אנחנו לא חושבים על זה אף מחשבה". בהמשך סיפר הרב פינטו על הקושי שלו בעקבות מחלת הסרטן ממנה הוא סובל: "אנחנו מתמודדים עם בריאות קשה. זה מה שמפריע לנו".

הרב ציין כי שפיכות הדמים שעבר, כהגדרתו, לא הייתה לשווא: "זה היה תיקון לעולמות העליונים, היינו צריכים לעבור את זה. אנחנו אוסרים איסור מוחלט מכל מי שמחזיק כתלמיד שלנו להצטער צער הקטן ביותר. אין על מה להצטער, הסבל הזה זיכך אותנו... הרוחניות זו העיקר".

הרב פינטו הורה לחסידי "להמשיך את התורה בכל הכוח, מי שכואב לו מה שעשו לנו לא יעזור לו שיצעק או יעשה דבר אחר, קחו עוד דברי תורה, עוד שיעור, תפיצו בעולם. הסיפור הזה בהיסטוריה של עם ישראל. המשקל", המשיך הרב, "יהיה הניצחון בסוף הדרך".

שיעורו של הרב פינטו בסוף השבוע שעבר

"מקווים שנתגבר על המחלה, ושנראה אתכם שוב" הוסיף הרב בשיעורו האחרון לפני הכניסה לכלא, "הלב של כולנו נשאר קשור. נישאר אוהבים חביבים. תתפללו עלינו שנתגבר על הדברים. תתפללו על המשפחה שלא זכו לראות אבא אף פעם. הכול יהיה על הצד הטוב ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר