זעקה ללא מענה

י-ם: מאות באו להפגין מול אינטל, אך גילו מפעל סגור

מו"מ קדחתני שיתקיים השבוע מול ´אינטל ישראל´ ייקבע את פני ההתדיינות של החרדים לשמור על שערי החברה סגורים ביום השבת. אחר-הצהריים הגיעו מאות מפגינים לקרייה בהר חוצבים בירושלים, שם שמחו לגלות כי ´אינטל´ שמרה על המפעל סגור בשבת (חרדים)

חיים ספרן | כיכר השבת |
מפגינים מול המפעל, היום (פלאש 90)

מו"מ קדחתני שיתקיים השבוע מול 'אינטל ישראל' ייקבע את פני ההתדיינות של החרדים מול ענקית ההיי טק במאמץ לשמור על שערי החברה סגורים ביום השבת. כזכור, הפגישה של הנציגים החרדים עם אינטל ביום חמישי שעבר הסתיימה ללא התפתחות ומקורות המקורבים למו"מ אמרו לכתב "כיכר השבת" כי הפערים בין הצדדים עדיין גדולים.

במהלך השבת הקרובה הגיעו כמה מאות מפגינים לקרייה בהר חוצבים בירושלים, שם הם בוודאי שמחו לגלות כי 'אינטל' שמרה על המפעל סגור בשבת. אחד המפגינים סיפר, “יצאנו למחאה אבל המקום היה סגור וחשוך. ייתכן שהם לא רצו לשבור את הכלים השבת על מנת לתת צאנס להסכמה".

מי שמוביל יחד עם גורמים נוספים את ההתדיינות בעניין 'אינטל' הוא חבר הכנסת מקלב שעומד על כך כי יש סיכוי לא קטן לסיים את הפרשה בשתדלנות שתישא פרי. “קדושת השבת מול עינינו והשבת הגיעו למפעל ציבור גדול שביקש להבהיר ל'אינטל' את גודל האחריות והחשיבות בשמירה על השבת בירושלים".

גורמי אסטרטגיה המצויים בסבך העניינים הבהירו הערב כי בניגוד למאבקי שבת אחרים, הרי שב'אינטל' מתמודדים העסקנים עם קו חשיבה אחר מהמקובל בקרב העסקים מולם התנהלו מאבקי שבת עד עתה. “צריך להבין שמדובר בחברה שרגילה לדבר על רווחיות ופיתוח טכנולוגי ופחות על עניינים שברוח. כך פועלת החברה בכל העולם ולראשיה לוקח עדיין זמן ללמוד את הסוגייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר