לכבוד פורים

חסידי הרב פינטו הקימו מאהל מול שערי הכלא

חסידיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו הקימו מאהל גדול מול שערי כלא ניצן בו שוהה רבם, זאת לקראת חג הפורים. במאהל יקראו את המגילה ויערכו סעודת פורים המונית (חרדים)

המאהל שהוקם (באדיבות המצלם)

חסידיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו הקימו בצהריים (רביעי) מאהל גדול מול שערי כלא ניצן בו שוהה רבם, זאת לקראת חג הפורים. במאהל יקראו את המגילה ויערכו סעודת פורים המונית.

כידוע דאגה רבה שוררת בציבור ובקרב חסידי ומוקירי האדמו"ר ובפרט לאחרונה כשנודע על הפסקת הטיפולים שמתקשה האדמו"ר לקבל עקב חולשתו הרבה.

אחד מחסידי הרב אומר כי "החלטנו להקים מאהל מול הכלא לקיים תפילת שחרית, קריאת מגילה ומשתה פורים גדול. נגיע כולם מכל רחבי הארץ, יגיעו מחו"ל חסידים מכובדים. אנחנו לא חושבים שאפשרי לקיים את ימי הפורים ללא נוכחותו של כבוד קדושת האדמו"ר הרב פינטו כמנהגנו, לכן החלטנו לקיים סמוך לכבוד האדמו"ר את שמחת פורים".

בקרב חסידיו של הרב הופצה הודעה ובה קריאה לקיים את מצוות הפורים בסמוך לאדמו"ר, ביום הפורים בשעה 7:30 בבוקר, מול שערי כלא ניצן. "כולם מוזמנים איש ואיש משפחה ומשפחה ומכח השמחה רווח והצלה יעמוד ליהודים ונזכה לישועת ורפואת האדמו"ר הצדיק ויקויים ונהפוך הוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר