צפו בווידאו: חסידי הרב פינטו חגגו את פורים ליד הכלא

אלפים מחסידיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו הגיעו לכלא ניצן וערכו במקום משתה וריקודים לכבוד פורים. "לא היה לנו מקום יותר מתאים לחגוג בוף אלא לצד הרב" סיפר אחד החסידים (חרדים, חדשות)

(באדיבות המצלם)

אלפים מקהילת "שובה ישראל" קיימו את חגיגות פורים סמוך לכלא ניצן, בו שוהה רבם האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו. במקום נערכו גם קריאת מגילה, פדיון פטר חמור והכנסת ספר תורה לרפואת הרב פינטו.

בן ציון עטיה, ממארגני המעמד אומר: "מעמד המשתה קדוש ומרומם, זכות לנו כקהילה לקיים את ימי הפורים סמוך לאדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו. הקהילה חזקה, עם הראש למעלה, מאמינים בני מאמינים לישועת ה' כהרף עין וישועתו קרובה לבוא".

"הציבור לקח חלק במעמד היסטורי קדוש לדורות ישראל, זכות גדולה. אנחנו בתפילה ששומע תפילה ישמע תפילתנו לרפואה שלמה לכבוד האדמו"ר".

רווה אופיר, מחסידי קהילת שובה ישראל אומר כי "הפורים הזה היה מעמד שאני לא אוכל להסביר במילים, איזו הרגשה חזקה. כל הקהילה כאיש אחד בלב אחד לשמחת פורים, אשרינו שיש לנו מנהיג קדוש, זך טהור".

אריאל גבאי, חסיד נוסף סיפר: "הגעתי עם משפחתי למעמד המשתה, אנחנו לא רואים מקום אחר שאפשרי לחוג ולקיים את ימי הפורים ללא האדמו"ר שהוא המנהיג של ככל ישראל". חסידו של הרב פינטו, אלירן אזולאי, הוסיף: "אנחנו אוהבים את כבוד האדמו"ר, כל חיי סביב כבוד האדמו"ר שממנו אני לומד ומלמד ושנזכה לישועת ה' במהרה אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר