מבדיקה לחקירה רשמית

נפתחה חקירה פלילית נגד השר אריה דרעי: "פעלתי ללא דופי"

הפרשה החדשה: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט החליט לפתוח בחקירה פלילית נגד יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי. צו איסור הפרסום על פרטי החקירה והחשדות עדיין נשאר בעינו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הפרשה החדשה: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט החליט הערב (חמישי) לפתוח בחקירה פלילית נגד יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי. ההחלטה הגיעה לאחר ישיבה של היועמ"ש עם כלל הגורמים המעורבים בחקירה. יצוין כי צו איסור הפרסום על פרטי החקירה עדיין נותר. ההערכה היא כי במהלך השבוע הבא ייחקר דרעי באזהרה.

בתגובה להודעה על פתיחה בחקירה נגדו, נמסר הערב מלשכת דרעי: "השר דרעי אמר מרגע פירסום הבדיקה הוא מוכן מיידית לענות לכל שאלה שיתבקש וישתף פעולה עם גורמי אכיפת והוא משוכנע שתשובותיו יבהירו כי פעל ללא דופי".

מוקדם יותר, במהלך כנס ראשי רשויות בטבריה התייחס דרעי לטענות כי ברשותו מספר דירות ואמר: "אתמול בלילה בשעה מאוחרת, כשהגעתי הביתה, גיליתי שהפכתי - אני ויפה - לאילי נדלן. אמרתי לה בואי נתחיל לראות, לעבור על מה שהיה בתקשורת, נראה מה פספסנו".

דרעי, הערב (באדיבות המצלם)

דרעי הצהיר: "יש לנו דירה אחת שאנחנו גרים בה למעלה מ-25 שנה, שם גידלנו את הילדים. בבית הזה, עליו אנחנו משלמים עדיין משכנתא מידי חודש, גרים יהודה והודיה שנשארו בבית, ובשנה האחרונה גם תהילה ואהרן שהתחתנו יחד עם הנכד החמוד אריה מכלוף. כולנו גרים בבית הזה, זה הבית בו אנחנו גרים".

יו"ר ש"ס התייחס לדירת הפאר במושב ספסופה ואמר: "מי שלא יודע איפה זה ספסופה, זה השכנים של נסראללה, לא רחוק מכאן. אני מודה ומתוודה, משפחת דרעי, כולם כולל הנכדים, אוהבים מאוד את הגליל. כבר שנים כל חופש היינו כאן, ב"ה השבט גדל ויש כעשרים נכדים. ביחד עם ההורים, אבי ז"ל ואמא שלי, לא אוהבים לצאת לחו"ל, היות והשבט גדל החליטה משפחת דרעי לבנות לעצמה בספוספה בית, כדי לעשות שם כל נופש שיהיה".

על רכישת המקום אמר דרעי: "כולם השתתפו, כמובן בסיוע של אמא שלי ואח שלי, זהו. הבית הזה שייך לבנים ולנכדים שלי, כולם שווה בשווה, מאחל להם שיהנו, וגם אני כסבא וסבתא שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר