כבר לא הפתעה: 5 כוכבי יופי לביתר

עיר התורה בהרי יהודה קוטפת את התואר, בפעם ה-11 ברציפות. ראש העיר רובנשטיין: "זכינו בחמשת כוכבי היופי בדין וביושר"

חיים ספרן | כיכר השבת |

בפעם האחת עשרה ברציפות זוכה העיר ביתר עילית בחמישה כוכבי יופי של "המועצה לישראל יפה" במסגרת התחרות השנתית "קריה יפה בישראל יפה" לשנת 2009.

חמשת כוכבי היופי הוענקו לעיר ביתר עילית, כאות הערכה ועידוד על מאמציה המיוחדים של העירייה בטיפוח איכות החיים, הסביבה והאסתטיקה של העיר הכוללים: טיפוח גנים ציבוריים, תחזוקה וניקיון מתקני המשחקים, טיפוח, שיפור ותחזוקת ריהוט ותאורת הרחוב. עיצוב וטיפוח הכניסה לעיר וטיפוח הגינון ואחזקת הניקיון במתחמי השכונות. בהחלטתה ציינה ועדת השיפוט את מאמציה הכבירים ופעילותה של עיריית ביתר עילית בשמירתה המוקפדת על חזותה וניקיונה המיוחד של העיר.

בטקס סיום התחרות שנערך במרכז 'וואהל' ברמת גן, העלו הדוברים על נס את החשיבות ותשומת הלב שמייחדות הרשויות המקומיות שזכו בתחרות לשמירת איכות הסביבה ואיכות החיים של התושבים. את תעודת "חמשת כוכבי היופי" לעיר ביתר עילית העניקו סגן ראש הממשלה ושר הפנים הרב אלי ישי ומר אברהם כץ-עוז, יו"ר 'המועצה לישראל יפה' לראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין.

ראש העיר, הרב רובינשטיין אמר לאחר קבלת האות כי "חמשת הכוכבים שהוענקו לביתר עילית הם בראש וראשונה לתושבי העיר ולעובדי העירייה המסורים. זכינו בחמשת כוכבי היופי בדין וביושר. הוכח שוב כי הציבור התורני המאכלס את העיר ועובדי העירייה שותפים יחד בשמירה קפדנית על חזותה היפה של עיר התורה, ולכן אותות הוקרה אלה הם פרי עבודתם המשותפת משך שנים לשמירה וטיפוח של החזות מבחינת - תוכם כברם".

הרב רובינשטיין הוסיף כי טיפוח העיר וניקיונה עומדים בדרגת עדיפות גבוהה במיוחד, הן אצל עובדי העירייה והן אצל תושבי העיר, השותפים יחד בשמירה קפדנית על חזותה היפה של עיר התורה והחסידות, ולכן היה זה צפוי וטבעי שהישוב יזכה באות ההוקרה. "קבלת האות מוכיחה, שוב ושוב, כי הציבור החרדי דואג לאיכות הסביבה ולסביבה ירוקה, נאה ונקיה, לא פחות ואולי יותר, מכל מגזר אחר בישראל".

הרב רובינשטיין שיבח את מנכ"ל העירייה, הרב יהודה גרליץ. מחזיק תיק שפ"ע, הרב אורי הולצמן. מנהל אגף טכני, הר"ר מוטי זיידה ומנהל מח' שפ"ע, הר' יוסי יונה על עבודתם המסורה בטיפוחה של העיר בתנאי הבראה של העירייה והבטיח להמשיך ולהקדיש מאמצים נוספים לגיוס המשאבים הנדרשים להגדלת נפח הפעילות ושימור הקיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר