סערת גוטרמן

השר מרגי: "הייתה מבוכה; ליבי עם התושבים הללו"

שר הדתות יעקב מרגי, שהיה יחד עם ראש-העיר מודיעין בשעת ההפגנה שפרצה מחוץ למשרד, מספר ל"כיכר השבת" על התחושות: "זאת הייתה מבוכה גדולה עבור ראש העיר. אני מחיתי על כך ואני חושב שזה לא מכובד". במקביל, הוא גם מביע הזדהות עם המפגינים: "ליבי נמלא חמלה עליהם". האזינו (חדשות, חרדים)

חיים ספרן | כיכר השבת |

בעוד יעקב גוטרמן ראש העיר מודיעין עילית, לא חושב שמחובתו לתת תשובות לציבור באמצעות כלי התקשורת ומסרב להתייחס לשאלות בנושא הזנחת תושבי שכונת "גני מודיעין", "כיכר השבת" שוחח עם שר הדתות יעקב מרגי, שהגיע לטקס חנוכת הלשכה לפניות הציבור של חבר מועצת העיר ומצא את עצמו בעין הסערה, בחדר אחד עם גוטרמן, כשתושבים זועמים צרים על הלשכה החדשה ומוחים בחריפות חסרת תקדים במגזר החרדי עד היום, כנגד ראש העיר.

בשיחה עמנו, מספר מרגי על רגעי המבוכה שעברו על גיטרמן: "זאת הייתה מבוכה גדולה עבור ראש העיר. אני מחיתי על כך ואני חושב שזה לא מכובד".

מרגי סיפר על הרגעים המביכים לגוטרמן ותיאר: ישבנו בדיון ופתאום קבוצת מפגינים הקיפה את המבנה והשמיעה צעקות ותיפופים ודברי גנאי וכעס".

למרות הביקורת על הטונים הצורמים של המחאה מרגי בוחר הערב דווקא לגבות את המפגינים: "שמעתי את תנאי החיים של תושבי השכונה 'גני מודיעין' וליבי נמלא חמלה. מדובר בבעייה ארוכת שנים שצריך לטפל בה אחת ולתמיד".

איך גוטרמן הגיב ברגעים הדרמטיים?

"הוא היה מאופק. נראתה מבוכה אבל הוא שלט ברגשותיו. אני חושב שאם הוא היה יוצא זאת הייתה סכנה".

כזכור, כפי שפרסמנו הבוקר, תושבי 'גני מודיעין', מבקשים ממשרד הפנים כבר שנים ארוכות להתנתק מהעיר, וזאת עקב טענות קשות על קיפוח מצד העירייה שלא בונה להם מדרכות, ותשתיות, ואפילו תאורה וגנים ציבורים אין בנמצא, לטענתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר