יצחק פינדרוס מגיב: "לא גורשתי"

סגן ראש העיר ירושלים, יצחק פינדרוס מגיב בראיון לדיווחים על גירושו מההפגנה מול אינטל: "קומץ אנשים שהיו שם צעקו עלי "שאבעס" ובזה זה נגמר"

חיים ספרן | כיכר השבת |
פינדרוס. צילום: שימי נכטיילר

אחרי הידיעות על "גירושו" של יצחק פינדרוס מזירת ההפגנה בצהריים מול 'אינטל' מגיעה התגובה של סגן ראש העיר. בראיון לפני דקות אחדות ל"גלי צה"ל" הגיב פינדרוס ואמר, “לא גורשתי ממקום הפגנה ואף שהיתי שם למעלה משעה למרות שההפגנה הייתה אמורה להתרחש רק חצי שעה. קומץ אנשים שהיו שם צעקו עלי "שאבעס" ו"תסגור את קרתא" ובזה זה הסתיים".

פינדרוס הוסיף וציין, “זו הייתה הפגנה שהשתתפו בה כל חלקי הציבור החרדי שנענה לקריאת הרבנים והגיע להפגין, בריכוז גבוה כל כך של הפלגים השונים יכולה להתפתח תקרית מהסוג הזה והתוקפים שייכים לפלג שנאבק תמיד נגד נציגים חרדים רשמיים במשך עשרות שנים מאז שאני זוכר את עצמי".

בראיון הכחיש יצחק פינדרוס כי הופעלה אלימות נגדו ואמר, “אני לא מתרגש. אני מייצג ציבור גדול מתושבי ירושלים ואני גאה לייצג את הציבור הזה. לא צריך להוציא את האירוע שקרה מפרופורציות".

בהתייחסו להמשך המאבק ציין פינדרוס, “במהלך השבוע הקרוב נשב עם גדולי ישראל ונפיק לקחים מתוצאות המאבק עד פה. אנחנו לא מתכוונים להפסיק ונעשה את הכול על מנת לשמור על קדושתה של ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר