התייחסות ראשונה

אזולאי מגבה את דרעי: "ימשיך להנהיג את התנועה"

לאחר שתיקה ארוכה מצד חברי הכנסת בש"ס, יוצא שר הדתות דוד אזולאי להגנתו של היו"ר אריה דרעי הנמצא תחת חקירה פלילית ואומר: "אנחנו מחזקים את ידיו"כל הדברים שמדברים עליהם אין להם שום כיסוי" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ואזולאי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

תמיכה מבית: אחרי שתיקה ארוכה של כל חברי הכנסת של ש"ס, מאז פרצה פרשת דרעי החדשה, מגבה היום (רביעי) לראשונה השר דוד אזולאי את יו"ר המפלגה אריה דרעי ואומר כי הוא ימשיך להנהיג את תנועת ש"ס.

במהלך מסיבת עיתונאים והרמת כוסית לקראת חג הפסח התייחס אזולאי לשאלת כתבים באשר לאריה דרעי ואמר: "אנחנו מחזקים את ידיו של הרב אריה דרעי. כולנו כאן יודעים שאף אחד לא ידע שום דבר, הוא ימשיך להנהיג את התנועה ביד רמה".

אזולאי הוסיף כי דרעי ממשיך בשגרה ומנהל סדר יום כמתוכנן ואמר: "כל הדברים שמדברים עליהם אין להם שום כיסוי".

יצוין כי בשעות אלו נמשכת חקירתו של מקורבו האישי של אריה דרעי.

ב'הארץ' דווח כי "בין השאר נבדקת עסקה של מכירת מגרש על ידי דרעי לאותו גורם. מדובר במגרש שעליו נבנו חמש דירות שעלותן כיום היא כ-15 מיליון שקלים. עסקת המכירה דווחה על ידי דרעי לרשויות, אולם כעת נבדקת אמינות הדיווח. כמו כן המשטרה בודקת אם המקורב וילדיו הם אכן הבעלים או שמדובר היה בחוזה פיקטיבי לכאורה".

בסוף השבוע התראיין אחיו של השר, שלמה דרעי, לעיתון 'מקור ראשון' ואמר: "לדעתי מדובר במהומה על לא מאומה שהתחילה בחוסר הבנה והמשיכה בהטעיה מצד כמה עיתונאים...".

על בית הנופש בספסופה אמר האח שידוע בכינוי "מומו": "את רוב הכסף עבור הווילה המשפחתית בספסופה אני העברתי. מישהו מעלה על דעתו שאני אומר שעזרתי לבנות שם את הבית מבלי שיהיו העברות כספיות רשומות מצדי? אני לא טמבל...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר