העדות של בן הרב • האזינו

"רבי דוד אבוחצירא אמר שהרב אליעזר ברלנד הוא מלאך אלוקים"

הרב נחמן ברלנד, בנו של מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד, נפגש אמש עם האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא. לדבריו, רבי דוד התבטא כי הרב ברלנד הוא "מלאך אלוקים" • האזינו (חדשות)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
רבי דוד אבוחצירא והרב ברלנד (צילומים: באדיבות המצלם, מירי צחי - מועצת שומרון)

הרב נחמן ברלנד, בנו של מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד, נפגש אמש (שני) עם האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא מנהריה. לדבריו, במהלך הפגישה התבטא רבי דוד ואמר כי הרב אליעזר ברלנד הוא "מלאך אלוקים" וכי הוא מתפלל עליו שישתחרר מידי יום.

בראיון ל'כנשתא חדא' סיפר ברלנד הבן כי "רבי דוד התרגש מאוד שראה אותנו, ואמר לנו מילים מאוד חמות, התבטא על הרב בביטויים מאוד גבוהים, הוא אמר על הרב 'מלאך אלוקים', הוא אמר שהוא לא מפסיק להתפלל על הרב, הוא אמר שהרב מבחינתו הוא לא עצור, הרב עסוק בתורה בתפילה, מה זה משנה איפה הוא נמצא, הוא דיבר על הרב גדולות".

הרב נחמן ברלנד המשיך לספר על דבריו של רבי דוד אבוחצירא, לדבריו: "הוא אמר שהוא יודע באיזה דרגות הרב נמצא ושהוא מתפלל כל יום עם הרב, הוא סיפר לנו שהוא מודע שהרב גרוסמן היה אצל הרב, הוא דואג שהרב ישתחרר, הוא בירך שהרב ישתחרר היום מהכלא".

"יצאנו בהתפעלות, כולנו, כל מי שהיה שם, בהתפעלות מאוד מרשימה לראות איך רבי דוד מקושר לרב", הוסיף הבן. "היה ביקור ביוהנסבורג, וסיפרנו לרב, הוא מאוד שמח".

האזינו לראיון באדיבות "כנישתא חדא"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר