מתלונן סדרתי

בגלל סרטון הקנאביס: חרדי הגיש תלונה במשטרה נגד גדולי ישראל

אין בושה: בנימין גורלין, שכבר חתום על מספר תלונות בעבר נגד גדולי ישראל, התלונן במשטרה נגד מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי על "החזקה ושימוש בסם קנאביס". התיק נסגר לאחר בדיקה (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: קנאביס - מגזין עם כיוון)

זעזוע: בנימין גורלין, שהגיש בעבר תלונות נגד נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן והרב הראשי הראשל"צ הגר"י יוסף, הגיש בימים האחרונים תלונה נוספת במשטרת ירושלים - גם היא נגד רבנים. הפעם התלונה מכוונת נגד מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וגיסו הגאון רבי יצחק זילברשטיין. יצויין, כי לאחר בדיקה המשטרה סגרה את התיק.

את התלונה הגיש גורלין "בגין החזקה ושימוש בסם מסוג קנאביס", זאת לאחר שסרטון שפורסם בערב חג הפסח בין היתר ב"כיכר השבת" הציג את הגאון רבי יצחק זילברשטיין מציג לגר"ח קנייבסקי צמח קנאביס על מנת שיפסוק אם הצמח לו נזקקים חולים רבים בישראל, הינו כשר לפסח ללא חשש קיטניות.

(צילום: קנאביס - מגזין עם כיוון)

כאמור, גורלין עורר זעם בעבר פנים כאשר הגיש תלונה נגד נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן, לאחר שקרא לבני הישיבות להתייצב לסיוע למפלגת ש"ס לפני הבחירות לכנסת.

לפני מספר שבועות, הגיש גורלין תלונה לעיריית ירושלים נגד הרב הראשי הגר"י יוסף, זאת לאחר שהרב הורה על הצבת קראוונים בשטח שבין שכונת רמות לשכונת סנהדריה בירושלים על מנת לחבר את השכונה לירושלים לצורך קריאת המגילה כפי ההלכה בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר