תיעוד מיוחד

מכתבי הניחומים של גדולי ישראל לנשיא המועצת

גדולי ישראל שנבצר מהם לעלות לירושלים לנחם את נשיא המועצת הגר"ש כהן באבלו, שיגרו אמש מכתבי ניחומים. צפו בתיעוד ממכתבי הניחומים ובגלריית המנחמים ביום השישי ל'שבעה' (חדשות, חרדים)

הגר"ש כהן מקבל את מכתב הניחומים של הגראי"ל שטיינמן (צילום: יעקב כהן)

גדולי ישראל מכל העדות והחוגים, בכירי המדינה, פוליטיקאים, אישי ציבור ורבבות בית ישראל נהרו בשבוע האחרון לנחם את נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן באבלו על פטירת רעייתו הרבנית יעל ע"ה.

מספר גדולי ישראל שנבצר מהם להגיע לבית אבלים שלחו את תנחומיהם על הכתב במכתב שנמסר לנשיא המועצת.

מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן מסר את מכתב התנחומים אמש (ראשון) בידי הגאון רבי משה הלל הירש ראש ישיבת סלבודקא.

במכתב הניחומים, כתב מרן הרב שטיינמן: "לכבוד הגאון הגדול ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א ולכל בני המשפחה שיחי', הגיעתנו הבשורה הלא טובה בפטירת הרבנית הצדקנית ע"ה והנני בזה לנחמכם כמו שהורונו חז"ל. ונקוה כי ה' הטוב לא יוסיף לדאבה עוד וינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים.

ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי גרשון אדלשטין שלח אף הוא מכתב תנחומים בו הוא מברך את נשיא המועצת שיזכה להמשיך להגדיל תורה ולהאדירה.

גם הראשל"צ הגאון רבי אליהו בקשי דורון שמאושפז בבית החולים שערי צדק ביקש אף הוא לשלוח את תנחומיו במכתב לנשיא המועצת.

הגרמ"צ ברגמן השוהה בחו"ל שיגר מכתב תנחומים לראש הישיבה ומשפחתו. בשעות הערב, התקשר כ"ק האדמו"ר מסקווירא מארה"ב לנחם את נשיא המועצת ובירכו שיזכה להנהיג את עם ישראל עוד רבות בשנים.

צפו בתיעוד ממכתבי הניחומים ובגלריית המנחמים ביום השישי ל'שבעה'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר