פרוש לחילונים: "תתחילו ללדת"

"בכל מקום שאנחנו פותחים תלמוד תורה, ישיבה, סמינר – הם מיד מתמלאים, ובתי הספר החילונים עומדים ריקים", מנחם פרוש מסיר את הכפפות

יוסי הר-מור | כיכר השבת |

בשיחה עם העיתונאי קובי נחשוני מאתר Ynet, אומר חבר הכנסת לשעבר והעסקן המיתולוגי הרב מנחם פרוש, שהיה ממובילי המאבק לסגירת כביש בר אילן בשבת, כי השנאה היא מתוך קנאה. החילונים רק צריכים להראות כאילו הם עדיין כאן, אבל למעשה, הם לא קיימים".

פרוש אמר לנחשוני: "אנחנו לא מציקים להם, אלא רק יודעים לנהל מאבקים גדולים יותר משלהם. לשמור שבת ולמחות נגד חילולה זה לא דבר שאסור לנו. 'לא חרבה ירושלים אלא בשביל שחיללו בה את השבת'. אנחנו נחרדים מזה ולא ניתן שתיפרץ חומת השבת. זה צריך לקומם. שיעשו משאל בעיר ויראו כמה חושבים כמונו". הדברים החריפים והנוקבים נאמרים בעיצומה של סערה רבתי בנושא השבת, כאשר החרדים מפגינים כנגד פתיחת חניון קרתא וכנגד העבודה בחברת אינטל בשבת.

"אנחנו לא אשמים. אצלנו יש סבא, אבא, בן, נכד ונין - כולם ביחד, ומה יש אצלם? בכל מקום שאנחנו פותחים תלמוד תורה, ישיבה, סמינר – הם מיד מתמלאים, ובתי הספר החילונים עומדים ריקים. אדרבה, שיגדלו. הלוואי. היום יש אצלם עוינות לילודה, אז שיתחילו ללדת. שתהיה ילודה חופשית. האסון הגדול ביותר זה בזה שהם מגבילים את הילודה. שיביאו ילדים - אנחנו כבר נסתדר איתם. הם יכולים גם לחזור בתשובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר