לקראת פסח

הראשון לציון מסר שיעור לרבני מוקד "הליכות בית מרן"

לקראת חג הפסח התכנסו עשרות רבני מוקד "הליכות בית מרן" עם רבני הארגון ובראשם הראשון לציון הגר"י יוסף, הגר"ב שרגא, הגרי"י לוגסי לדון בענייני השעה העולים במוקד (חרדים)

(צילום: יח"צ)

לקראת חג הפסח הבעל"ט התכנסו השבוע עשרות רבני מוקד "הליכות בית מרן" עם רבני הארגון ובראשם מרן הראשון לציון הגר"י יוסף שליט"א, הגאון הרב ברוך שרגא שליט"א, הגאון הרב יעקב ישראל לוגסי שליט"א לדון בענייני השעה ובשאלות סבוכות המגיעות למענה הטלפוני הפעיל 24 שעות ביממה על ידי רבנים יר"ש.

הראש"ל הגר"י יוסף מסר שיעור לרבני המוקד בהלכות הפסח ולאחר מכן דיבר בחשיבות כללי הפסיקה הברורה על פי מרן הבית יוסף ודרכו של מרן אביו הגדול זיע"א, "כל מורה הוראה יכול לקנות כלים בפסיקה מספריו של מרן זיע"א, תתמידו בספריו".

בסיום דבריו בירכם שח"ו לא תצא תקלה תחת ידם ויזכו לפסוק אליבא דהילכתא לאמיתה של תורה.

הגרי"י לוגסי בפתח דבריו הדגיש את עניין הגישה שצריך להיות לכל רב שמורה הוראה ואת העדינות ואורח רוח כלפי כל אחד שמעבר לקו, כמו כן הדריך את הרבנים בנושא זיווגים ושלום בית על מנת שיהיה תשובה לכל מענה שתגיע למוקד.

לאחר מכן נשא דברים הגר"ב שרגא אב"ד ירושלים בענייני הפסיקה שתהיה תשובה חדה וברורה לכל מענה במיוחד בערב חג הפסח שהשאלות רבות וסבוכות הן.

לסיום עברו עשרות הרבנים הנותנים מענה טלפוני הדרכה ע"י רבני הארגון שליט"א שמפקחים על המוקד, ומתכנסים מידי חודש לדון בנושאים חשובים על מנת שח"ו לא תצא תקלה,

כאמור המענה ההלכתי במוקד "הליכות בית מרן" 5293* פועל 24 שעות ביממה ע"י רבנים חשובים יר"ש שנותנים מענה לשאלות בכל ענייני ההלכה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר