צפו בוידאו

ליל האימים: לפנות בוקר שוחררה גופת התינוקת

גופת התינוקת החרדית, בת השמונה חודשים שעל-פי החשד נרצחה בידי אביה, שוחררה סמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר מבית החולים, בתום מגעים ממושכים בין עסקנים חרדיים לבכירים במשטרה. בכתבה: צפו בתיעוד וידאו מהלילה הסוער שעבר על ירושלים (חדשות חרדים)

חיים ספרן | כיכר השבת |
בגדול: גופת התינוקת מובלת אל רכב זק"א (חדשות 2)

סמוך לשעה 2 וחצי לפנות בוקר, הגיעה הפעוטה החרדית האומללה למנוחת עולמים. בתום לילה ארוך וסוער עם פונטנציאל רב לסערת רוחות רבתית הצליחו עסקני העדה החרדית, המשטרה והגורמים הנוספים שטיפלו בפרשה להגיע לסיכום משותף על אי ניתוח של הפעוטה שנהרגה מאלימות של אביה, תושב שכונת שמואל הנביא בירושלים.

מקור בכיר שהשתתף לכל אורך הערב בדיונים סיפר ל”כיכר השבת”, “הערב עם כל הצער שבטרגדיה הראנו לכולם עד כמה זה קל להגיע להישגים מול המשטרה כשמדברים בצורה הנכונה ועל ידי האנשים הנכונים. היה פה רצון הדדי למנוע אפשרות שניתוח שלה יגרור לתגובות אלימות ומחאות מצד הציבור".

גורם בבית החולים "ביקור חולים" ששוחח עם כתב "כיכר השבת" סיפר, “הציבור הגדול שהתגודד בחוץ כילה את זעמו בזמן שעבר עד שהמשטרה והחרדים הגיעו לסיכומים, בשערי בית החולים והחנייה שנגרמו להם נזק רב".

בשעות אלו נבדק האב על ידי פסיכיאטר ובשעות הקרובות יתקיים הדיון בבית המשפט, אז תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של האב בכדי לסיים את החקירה ולהגיש כתב אישום בחשד לרצח, מה שיגרום ככל הנראה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.


(צפו בתיעוד וידאו, באדיבות חדשות 2)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר