קמב"ץ ´העדה´ לשעבר תוקף

"יש דברים חשובים הרבה יותר מהמאבק נגד אינטל"

יו"ר ארגון זק"א דיבר הערב עם "כיכר השבת" על הרגעים שעבר מול גופת התינוקת: “זה היה מזוויע, מטבע הדברים הגענו למקום ותיווכנו בין המשטרה לציבור החרדי". וגם: על חשבון הנפש שהעסקנים צריכים לערוך, בכל הקשור לסדרי העדיפויות של המגזר החרדי (חדשות חרדים)

חיים ספרן | כיכר השבת |
(פלאש 90, עיבוד: כיכר השבת)

הרגעים בהם נאלץ להתמודד מול גופת התינוקת החרדית, גורמים ליושב ראש ארגון זק"א לנצל כל במה אפשרית כדי לקרוא לחשבון נפש פנימי בציבור החרדי וזאת על מנת לגרום לכלל הגורמים הרלוונטים לטפל טוב יותר במקרים המוכרים להם עם פוטנציאל לסיכון חסרי ישע.

בראיון ל"כיכר השבת" סיפר הערב יהודה משי זהב על הרגעים שעבר מול גופת התינוקת. “זה היה מזוויע, מטבע הדברים הגענו למקום ותיווכנו בין המשטרה לציבור החרדי. כשהכול הסתיים הבאתי את הילדה ברכב שלי עד שמגר ואז העברתי אותה לטיפול של החברא קדישא, זה לא היה קל".

מה גורם לך להתייחס לנקודת הטיפול באירועים מן הסוג הזה בקרב העסקנים?

"אני אדם שאומר את מה שהוא חושב בגובה העיניים. גם ובעיקר לציבור החילוני מולו אני מופיע פעמיים שלוש בשבוע בהרצאות שונות אבל גם כלפי הציבור שלנו פנימה. כל אדם שמעורב בסוג כזה או אחר של עסקנות, מכיר לא מעט בעיות קשות שנסגות בתוך החברה החרדית וחלקן ללא טיפול מתאים".


אז מה אתה חושב שצריך לעשות?

"בראש ובראשונה לתעדף נכון. אני חושב שזה הרבה יותר חשוב מ'אינטל' או משהו כזה וזאת מבלי להוריד בחשיבות המאבק למען השבת. אנחנו ב''זק"א' עומדים בסוף מול התוצאות העגומות. חייבים לנקוט מעשה ולא לעצום את העיניים למרות שהתמונה במקרה הזה שהולכת ומתבהרת מצביעה על בעיות נפשיות מהם סבל האב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר