אימה ביום הכיפורים

שיכור נכנס להיכל הישיבה עם תיק ואקדח; הבחורים נמלטו

בעיצומם של תפילות יום הכיפורים בישיבת "שכר שכיר" בנתיבות, נכנס שיכור להיכל הישיבה, כשעליו תיק גדול ובידו אקדח, אותו כיוון לבחורים שנמלטו • "היה ממש פחד", מספר בחור ל'כיכר' (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

דרמה של ממש התרחשה במהלך התפילות בעיצומו של יום הכיפורים בישיבת "שכר שכיר" (הנגב לשעבר) בעיר נתיבות.

היה זה כאשר אלמוני שיכור נכנס עם תיק גדול ואקדח להיכל הישיבה באמצע הניגון "יעלה" וכיון את הנשק לעבר הבחורים שנמלטו מבית המדרש עם ראשי הישיבה.

הבחורים ההמומים התלבטו כיצד עליהם לנהוג ובהוראת רב התקשרו למוקד 100 של המשטרה שהגיעו למקום עם כוחות גדולים.

השיכור נתפס על-ידי השוטרים ונעצר לחקירה והתפילה נמשכה.

אחד הבחורים מספר ל"כיכר השבת" על התקרית המוזרה ואומר כי "פחד של ממש שרר בבית המדרש. חשבנו שמדובר בפיגוע. הגיעו 4 ניידות והיתה המולה גדולה".

אחד הבחורים מספר ל"כיכר השבת" כי "מדובר במאבטח שגר בנתיבות ומוכר לכולם בישיבה, הוא נכנס כשהוא מסטול לישיבה, נכנס לבית המדרש והסתובב, אף אחד לא התייחס, לאחר מכן הוא הגיע למקום של החזן, התחיל להרים את החולצה ואחד הבחורים ראה אקדח מתחת וצעק 'פיגוע'.

"מיד כולם התחילו לרוץ, דחפו סטנדטרים וספסלים, ההמולה יצרה מצב מלחיץ, כולם רצים בלי לשאול מה קרה. לחצו על לחצני המצוקה, מיד הגיעו כוחות למקום. הנשים בעזרת נשים צרחו, הבהלה הייתה גדולה, ובסוף התברר שהכל היה בדיחה".

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות דיווח שהתקבל אתמול בערב במשטרה אודות אדם שהגיע לבית כנסת בנתיבות כשהוא מנפנף באקדח, הגיעו למקום שוטרי משטרת ישראל.

"השוטרים עכבו את החשוד שהיה בגילופין ובחיפוש שנערך עליו נתפס אקדח מפלסטיק. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה שוחרר בתנאים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר