בהשתתפות הפייטן חבושה

לאחר החרמת החתונה: הישיבה ערכה 'שבע ברכות' לחתן

חתנו של הפייטן משה חבושה, שחתונתו הוחרמה על ידי ישיבת 'קול יעקב' בה למד, בגלל "בעיית כשרות", הגיע היום עם משפחתו המורחבת לשמחה שערכה לכבודם הנהלת הישיבה • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

סערת החתונה: יומיים לאחר היעדרותם של בני ישיבת קול יעקב מחתונת חברם עם בתו של הפייטן ר' משה חבושה, בהוראת רבם הגר"י עדס - מגיע הפיוס.

כזכור, מהרגע הראשון הדגישו בישיבה כי אין להם דבר נגד משפחת חבושה ובוודאי שלא נגד החתן, וכי הסיבה שראש הישיבה הורה לבחורים שלא להגיע לשמחה היא אך ורק בשל בעיית כשרות באולם.

הצהריים (רביעי), כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", ראש הישיבה הגאון רבי יהודה עדס הזמין את החתן, בני משפחתו ובני משפחת חבושה בראשות האב משה לשמחת שבע הברכות בישיבה - דבר שלא נעשה עד כה במקוםץ

הרב עדס אף חרג ממנהגו, והזמין במכתב מיוחד את תלמידי הישיבה ל'שבע ברכות' שעורכת הישיבה, בכדי לשמח את החתן והכלה ולפצות את בני הזוג הטרי בשמחת ישיבתית.

ואכן, בני המשפחות הגיעו לתפילת מנחה בהיכל הישיבה, וזכו לחיבוק חם מצד הגר"י עדס, ולאחר התפילה נערכה שמחת שבע הברכות.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", "החרמת" הישיבה את שמחת החתונה הגיעה על רקע הוראת רבם לפני מספר חודשים שלא לקיים חתונות באולמות שלא הכשר מהודר דוגמת הרב רובין ו'העדה החרדית'.

ראש הישיבה אף הציע לשלם מכיסו את הפרש התשלום בכדי להחמיר את הכשרות, אך המשפחות סירבו, ולדברי גורמים בישיבה - זו הסיבה שנמנעה השתתפות תלמידי הישיבה.

כאמור, הצהריים הגיעה הסאגה לסיומה, כאשר המשפחות הגיעו להיכל הישיבה לחגוג את שמחת ה'שבע ברכות'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר