"הקלטות השחיתות"

הגרפולוגית החרדית הדהימה את עסקני גור

המירוץ המתחמם בבחירות המתקרבות לרשויות המקומיות, במהלכו נחשפו בסוף השבוע הקלטות עם טענות לשחיתות במערכה המוניציפלית באשדוד, מגיע למחוזות הזויים במיוחד (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הלן גלבר (צילום: מתוך ynet. תמונה ראשית, אילוסטרציה: shutterstock)

ההקלטות שפורסמו בסוף השבוע, המציגות באור שלילי את הלן גלבר, המועמדת לראשות העיר אשדוד בבחירות המתקרבות, גרמו לבכירים חרדים לבדוק באמצעים בלתי שגרתיים האם אכן גלבר - שזקוקה בין היתר לתמיכת החרדים בעיר - אכן מושחתת.

• ההקלטות המטרידות של המועמדת לראשות העיר אשדוד

גורמים חרדים הדוחפים את מועמדותה של הלן גלבר רצו לבדוק, ובעיקר להוכיח, כי המועמדת רחוקה משחיתות כפי שהוצג בהקלטות שפורסמו בסוף השבוע ב'ידיעות אחרונות'.

מההקלטות כזכור עלה לכאורה שגלבר, חברת הוועדה לתכנון ובנייה בעיר שאמורה להישמר ממצבים של ניגוד עניינים, נפגשה עם איש עסקים בשם וולדימיר שביקש להשקיע באשדוד, וביקשה ממנו לסייע לה במימון קמפיין הבחירות שלה. בתמורה, לכאורה, היא הציעה לו סיוע בפרויקטים של בנייה בעיר לאחר בחירתה, וניסתה לחבר בינו לבין אנשי עסקים נוספים.

כבר כשהחלו השמועות על "פרשת גלבר", גורמים חרדים הפועלים להריצה לראשות העיר אשדוד שלחו את כתב ידה לגרפולוגית חווה רוטשילד, ששמה נודע כמי שהאדמו"ר מגור שולח אליה לאבחון גרפולוגי.

ואלו תוצאות הבדיקה הגרפולוגית, המתפרסמות לראשונה ב'כיכר השבת': "כתב היד משקף כותבת דומיננטית, פעלתנית, נמרצת, חיננית וחכמה", נכתב בין היתר במסקנותיה של המומחית.

"הקלטות השחיתות" (מתוך ynet)

עוד נכתב: "יש בה שילוב מוצלח של ביקורתיות, נחישות וחתירה עקבית לחשוף אינטרסים סמויים, בלי לפחד מאיומים ומכוחנות מצד הסביבה. העוצמה והנוכחות האסרטיבית שמתבטאים בכתב, מספרים שהיא יודעת להגיב בהחלטיות על תופעות ומהלכים".

כמו כן, היא "אינה אוהבת אנשים שמנסים לעקוף מאחורי הגב ולהוציא לאור תכנונים עצמאיים ולא מקובלים. הגישה התכליתית והביקורת הנוקבת, עלולים להעמיד אותה באור לא מחמיא של 'חושפת המגרעות', אבל הכותבת לא פוחדת שתדמיתה הייצוגית והמעמדית תינזק בשל כך".

חוות הדעת הגרפולוגית (צילום מסך)

"מאידך", מוסיפה הגרפולוגית המפורסמת ומאבחנת, "יש אנשים שהגישה כלפיהם צריכה להיות מתונה, מקרבת, מרגיעה ולא שיפוטית בשביל להוציא מהם נכונות לשינוי ולהתקדמות. הכותבת מכירה בעצמה את הצד המוצק והמוגדר שאינו מוכן לקבל עיוותים, ולכן עליה לעצור ולהתבונן האם כדאי לנהוג ביד קשה שעלולה ליצור ריאקציה והחרפה במצב, או ללכת בסגנון אחר. כלומר: לא להסכים ולהרפות מההתנהגות הלא תקינה, אלא להגיב באיפוק ובחכמה - שתתברר כהמשך כנכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר