הרב רובין, אמש:

"משגיחנו עושים עבודתם נאמנה; נמשיך להתרחב"

מאות משגיחי הרב אברהם רובין התכנסו בקיבוץ חפץ חיים למפגן עוצמה גדול. הרב אברהם רובין העומד בראש מערכת הכשרות נשא נאום מיוחד. "צוות המשגיחים שלנו ברחבי העולם עושה את עבודתו נאמנה, 24 שעות שעות, שבעה ימים בשבוע", אמר הרב. צוות "כיכר השבת" היה שם (חרדים)

מנחם כץ, חפץ חיים | כיכר השבת |
הרב רובין, כעת (כיכר השבת)

מאות משגיחיו של הרב אברהם רובין התכנסו אתמול (רביעי) בקיבוץ חפץ-חיים לוועידה השנתית של מערכת הכשרות, הנערכת זו השנה העשירית.

לאחר מסכת של נאומים שנשאו מספר משגיחים, שדיברו על נושאי כשרות שונים, התיישבו מאות המשגיחים מרחבי העולם, העובדים במערכת הכשרות של הרב רובין, לארוחה כיד המלך, שכללה בקבוקי RC קולה (איך לא).

בכניסה לאולם, הוצב שלט גדול של חברת "יפאורה", המקבלת את קהל הבאים לאירוע.

הנאום המרכזי באירוע זה, היה של הרב רובין. לאחר דברי פתיחה, בהם הודה לצוות המשגיחים שהגיע וטרח להגיע מרחבי הארץ וגם העולם, הוא דיבר על הרמה הכשרותית הגבוהה של מערכת הכשרות.

"צוות המשגיחים שלנו ברחבי העולם עושה את עבודתו נאמנה, 24 שעות שעות, שבעה ימים בשבוע", אמר הרב רובין בנאומו המרכזי. "ברוך השם אנחנו רואים סיעתא דשמיא גדולה מאוד בכל מה שקורה אצלנו במערכת הכשרות. אנחנו נעתיק את ההצלחה שלנו מירושלים לערים חרדיות נוספות", הצהיר הרב רובין.

וועידה בצל המשבר

בתקופה האחרונה, עברה מערכת הכשרות של הרב רובין משבר חמור, בעקבות "פרשת שטראוס".

כזכור, לפני חודשיים הרב לנדא הודיע כי הוא מסיר את כשרותו ממוצרי "שטראוס מהדרין", זאת בעקבות מספר סיבות כשרותיות אותם פירט בנאום מיוחד - במהלכו רימז על בעיות כשרותיות אצל הרב רובין.

הרב רובין בחר שלא להתייחס ישירות ל"פרשת שטראוס", ורק הכביר במילים על מערכת הכשרות שלו, כשהוא מביא סיפורים ודוגמאות. "הוא החליט לבסוף שלא להתייחס לפרשה, זה לא לעניין לפתוח חזית", אמר אחד ממקורביו ל"כיכר השבת".

במהלך נאומו, סיפר הרב רובין: "לפני שבוע, ביקרתי באירופה במסגרת סבב כשרות לקראת חג-הפסח. בכניסתי למפעל של ייצור וודקה, ראיתי את בעלי המפעל והתעורר חשדי. אחד מהם, לא היה נראה לי 'גוי טהור'. שאלתי אותו לייחסו, והוא סיפר כי הוא יהודי ונישא רחמנא ליצלן לגויה. 'כל הדורות - המשפחה שלי היו יהודים, עד לדור שלי. ילדיי גויים', אמר.

"ברגע שהוא סיפר לי את זה, צצו שאלות כשרותיות רבות, כמו עבודה בשבת, חמץ אצל יהודי ועוד. כמובן שפתרנו על אתר את הבעיות, אולם ההשגחה העליונה שוב ניבטה לנו מול העיניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר