"השראה לאמונה"

בתו של איש נטורי קרתא לשעבר זכתה בפרס אקדמי

רייזי פרידמן מאנטוורפן, בתו של מוישה פרידמן שהיה במשך שנים מהפנים היותר מוכרות של קבוצת נטורי קרתא הקיצונית, נקראה אל הבמה בקולג' בה היא לומדת, וקטפה פרס - והתרגשה • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רייזי, בעת קבלת הפרס (צילום: מתוך Karel de Grote Hogeschool ביוטיוב)

רייזי (שושנה) פרידמן, בת הקהילה החרדית באנטוורפן, בלגיה, זכתה לאחרונה בפרס על מצוינות, במכללה האקדמית המקומית בה היא לומדת.

הצעירה החרדית, היא אחת מתוך שמונה סטודנטים שזכו כמותה, אף הפרס שלה בולט במיוחד, בשל ייחוסה המשפחתי.

ל'כיכר השבת' נודע, כי הסטודנטית החרדית הזוכה היא בתו של משה אריה פרידמן, מי שבמשך שנים היה לפנים היותר מוכרות של קבוצת נטורי קרתא העולמית, שנהגה להפגין לצד אויבי ישראל.

כזכור, פרידמן עבר שינוי דרמטי בשנים האחרונות באורח חייו הדתי, שבא לידי ביטוי בין היתר בכך שהחליף את לבושו המסורתי ללבוש עדכני ומערבי, ונצפה בבתי מלונות מפוארים ובנסיעות במחלקות ראשונות במטוסים.

האב, משה אריה פרידמן (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

בנימוקי הזכיה של בתו רייזי, בפרס, נכתב: "היא היתה מאוד מחויבת לסטודנטים, למרצים ולחינוך. באמצעות התובנות שלה, דברים רבים השתנו בחינוך שלנו. היא מקור השראה אמיתי. אמונתה היתה תמיד עיקרון מנחה במהלך לימודיה, במקביל לכך שתרמה לאקלים הלמידה ולחינוך שלנו. היא תמיד היתה פתוחה, חברתית ומועילה לתלמידיה. היא היתה בעבורנו השראה לאמונה, לגיוון ולהתמזגות בעבודת צוות".

כשהיא נקראה אל הבמה, לשם קבלת הפרס, נראתה רייזי מופתעת ומרוגשת במיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר