בכפר חוסאן הסמוך

צעירים מביתר עילית נעצרו בחשד ל'תג מחיר'

מספר צעירים מביתר עילית, בנים למשפחות חרדיות, חשודים כי הם שהסתתרו כרעולי פנים וביצעו פעולות "תג מחיר" בכפר חוסאן הסמוך לעירם • העו"ד: "מקווים שאחד מהם יישבר" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכפר חוסאן. אילוסטרציה, למצולמים אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: Nati Shohat / FLASH90)

משטרת ישראל עצרה לפנות בוקר (שלישי) מספר צעירים מהעיר ביתר עילית, בנים למשפחות חרדיות, בחשד לביצוע "תג מחיר" בכפר חוסאן הסמוך לפני שבועות ספורים.

שלושה רעולי פנים תועדו אז כשהם מנקבים צמיגים ומרססים כתובות גרפיטי בכפר, בהן בין היתר נכתב: "מחוסאן יוצאים זורקי אבנים".

הצעירים שנעצרו הבוקר בחשד כי הם רעולי הפנים הללו, מכחישים כל קשר למיוחס להם. עו"ד איתמר בן גביר, המייצג אחד מהם, בטוח כי "למשטרה אין כל ראיה נגד מרשי, אך השוטרים פועלים ב'שיטת מצליח' ומבקשים לקבל קרדיט בלתי נלאה מבית המשפט, בתקווה שאחד מהצעירים יישבר".

תיעוד פעולת ה"תג מחיר" (באדיבות ארגון 'יש דין')

"אני מקווה", מוסיף עו"ד בן גביר, "כי השופטים יבהירו למשטרה שהגיע הזמן להפסיק עם מעצרי הראווה, וכי על המחלקה לפשיעה לאומנית להתמקד בפשעי שנאה של ערבים המבוצעים יום יום - והמשטרה מפגינה כלפיהם אוזלת יד משוועת".

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "עם קבלת הדיווח אודות האירוע במשטרה, נפתחה חקירה אשר עדיין מתנהלת בימים אלו. במסגרת החקירה בוצעו פעולות חקירה שונות וביומיים האחרונים נעצרו 3 חשודים בחשד למעורבות באירוע".

"שוטרי מפלג פשיעה לאומנית, כמו גם יחידות משטרה נוספות, פועלים כל העת באופן גלוי וסמוי למניעה וסיכול של פשיעה לאומנית באשר היא. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובשוויוניות נגד עבירות פשיעה לאומנית ללא קשר לזהותו או מוצאו של העבריין".

עו"ד איתמר בן גביר (צילום: Yonatan Sindel/Flash909)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר