פרשת 'נשות הטליבאן'

נחשף: דירת המסתור של 'כת השאלים' החשודות בחטיפה

יממה לאחר הפרסום על מעצרה של האם מ'כת השאלים' החשודה כי חטפה את בניה ממשמורת, המשטרה מפרסמת תיעוד מתוך הבית, שם נמצאה אשה נוספת החשודה גם היא בחטיפה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

יממה לאחר הפרסום על דבר מעצרה של האם מ'כת השאלים' החשודה בחטיפת ילדיה, המשטרה חושפת תמונות מהבית בו הסתתרה האם יחד עם חברה נוספת - החשודה גם היא בחטיפת ילדיה ממשמורת.

הפרשייה החלה לאחר תלונתו של האב אודות חטיפת ילדיו על יד אשתו, מאז החלה המשטרה בפעילות מודיעינית, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים מתקדמים, ובמוצ"ש אותרה דירה במרכז ירושלים שם הסתתרו 3 נשים ו 8 ילדים.

חוקרי המשטרה ונציגי הרווחה שהגיעו לדירה מצאו בדירה שמונה ילדים שהוחזקו בדירה מוזנחת "בתנאי מחיי ירודים שאינם ראויים לאדם בכלל ולילד בפרט".

החוקרים החלו בפעולות חקירה וזיהוי הילדים, ואיתרו רק 2 מהילדים שנחטפו. עוד עלה בחקירה כי בדירה נמצאת אישה (בת 30) נוספת שגם כנגדה ישנו צו בגין חטיפת הילדים והשאתם כשהם עודנם קטינים ובניגוד לחוק. בדירה אותרה אשה שלישית עם ילדיה.

מהמשטרה נמסר: "כלל החשודות והילדים הועברו לחקירה בתחנה. במהלך הלילה רשויות הרווחה העבירו הילדים לטיפולם, 2 הנשים שכנגדן הוצא צו של בית משפט נחקרו בגין הפרת צו, חטיפה, והזנחת קטין נעצרו ואתמול בית המשפט האריך את מעצרם עד ליום 6.9 והאישה ה 3 שוחררה לאחר חקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר