הקרבות בבי"ש

הקיצוניים חוגגים את בחירתה של עליזה בלוך - אך מאיימים

מחד, הם חוגגים את ניצחונה של בלוך ולכתו של אבוטבול הביתה, ומאידך הם משגרים איומים ברורים - אל תתעסקי איתנו. "תני לנו לחיות כדי שאנחנו ניתן לך לחיות", אומרים שני עסקנים קיצוניים (ארץ)

מאבקי השלטים בבית שמש. ארכיון (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

בחירתה של עליזה בלוך לראשות העיר בית שמש משמחת את הקיצוניים והתבטאויותיה בתקשורת כי תגלה כלפיהם אפס סובלנות, לא ממש מעוררת דאגה.

יוסף פ., אחד העסקנים המוכרים בקרב הקיצוניים בבית שמש, אומר ל"כיכר השבת" על בחירתה של עליזה בלוך כי "זו היתה בשורה ממש טובה לשמוע שמשה אבוטבול הולך הביתה", לדבריו, "הוא רק הזיק פה".

באשר לבלוך הוא אומר כי "לא מזמן היה משפט שהיא אמרה, שהיא תגלה אפס סובלנות כלפי הקיצוניים או משהו כזה, אז אני רוצה להגיד לה כך: בג"ץ עדיין חולם להוריד את שלטי הצניעות, ולעצור תוקפי חיילים ולעצור עוד כמה על דברים אחרים והוא לא מצליח -אז את את תצליחי?".

"תנקי את העיר", הוא מציע לבלוך, "זה יותר חשוב, תני לנו לחיות כדי שאנחנו ניתן לך לחיות".

עליזה בלוך, אמש (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

עסקן נוסף, משה ג., אומר ל"כיכר השבת" כי "זה קידוש ה' שבלוך ניצחה". לדבריו, "עד היום שאבוטבול היה עושה איזה טקס פרוץ או משהו מעורב, או שהעירייה היתה מממנת משהו בשבת - זה היה חילול ה' בגלל שהוא חרדי, היום זה יהיה חצי צרה".

"ומה שבלוך אמרה שהיא תגלה אפס סובלנות נגד הקיצוניים", הוא מוסיף, "אני יכול להגיד - אם לנו יהיה בלגן עם בלוך זה לא יהיה בשכונות שלנו, אולי היא תעשה את הבלגן בשטח שלנו אבל אנחנו נלך לעשות לה את הבלגן בשכונות החילוניות, וכך כלל התקשורת תסקר את זה, בגלל שזה מלחמות חרדים חילונים, ולמי זה יזיק? רק לבלוך ולבית שמש".

לסיום, הוא מוסיף: "אם בלוך קוראת את הכתבה, אז אני רוצה להגיד לה - תעזבי אותנו שלא נצטרך לפעול. בסך הכל השלטים של הצניעות זה בשטח שלנו".

  • סייע בהכנת הכתבה חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר