הקרב על המנדט

ב'יהדות התורה' חוששים ממאות קולות בלבד

היתרון המספרי מול הליכוד, בקרב על המנדט ה-8, עדיין בידי יהדות התורה, אך אם בהמשך סנכרון הנתונים מהקלפיות ושקלול טעויות הספירה הליכוד ישיג עוד כמה מאות קולות, הכף עלולה ליטות שוב לטובתו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
סופרים קולות בבית 'דגל', היום (צילומים: 'אוהדי יהדות התורה' בטלגרם)

הזנת נתוני האמת מהפרוטוקולים של קלפיות האמת נמשכת, וכפי שדווח היא כבר השיגה ליהדות התורה את המנדט השמיני, אך המשך הצלבת הקולות והחשבון הסופי שלהם עלולים להחזיר אותו לרשות הליכוד.

המצב העדכני, כפי שנודע ל'כיכר השבת', הוא אמנם קביעת יתרון מספרי ליהדות התורה, על פני הליכוד, אך אם האחרונה תגלה עוד כמה מאות קולות בלבד עבורה, המנדט ה-8 שוב יגרע מהמפלגה החרדית - לטובתה.

כזכור, לא מדובר כעת רק בתיקון הטעויות בשלוש הקלפיות עליהן דובר מתחילה (באשדוד, בחיפה ובמושב ברכיה) - שכבר תוקנו - אלא בהשוואה של כמות עצומה של פרוטוקולי קלפיות נוספות, עם הנתונים שהוזנו למחשבי ועדת הבחירות.

בשל כך, בשני מוקדים ('חמ"לים') שפתחה יהדות התורה, בבני ברק ובמודיעין עילית, עמלים זה שעות ארוכות במלאכת ההשוואה הדקדקנית עשרות רבות של תלמידי ישיבות, הנמצאים כזכור בתקופת 'בין הזמנים'.

סגן השר ליצמן בבית הנשיא

הפער לטובת הליכוד שעמד אתמול על כ-550 קולות, התהפך כזכור במהלך הלילה ליתרון קטן ליהדות התורה, כך שבמידה ויימצאו עוד כמה מאות פתקים עם האותיות 'מחל', היא כאמור תפסיד שוב את המנדט השמיני.

בבית הנשיא, אליו הגיעו נציגי התנועה כדי להמליץ על נתניהו כמועמדם לראשות הממשלה, כבר מיהר היו"ר ליצמן לומר לנשיא ריבלין: "התבשרנו על ידי ועדת הבחירות, לפני שנכנסנו לפה, שאנחנו עולים ל 8 מנדטים", אך המצב כאמור עדיין נזיל עד מאוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר