שימו לב

צפו: נהג המונית פורט כסף מזויף בשכונת גאולה

תושבי שכונת גאולה ומאה שערים פנו ל'כיכר השבת' עם דיווח על נהג מונית המסתובב באזור עם שטרות מזויפים, אותם הוא מנסה לפרוט אצל התושבים, בטענה שהוא צריך עודף (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המונית החשודה (צילום: באדיבות המצלם)

נהג מונית זוהה היום (שלישי) באזור השכונות החרדיות גאולה ומאה שערים בירושלים, כשהוא מנסה לפרוט שטרות מזויפים של 200 ש"ח אצל העוברים ושבים.

תושבים בשכונת מאה שערים דיווחו ל'כיכר השבת' כי הנהג הסתובב באזור משעות הבוקר, ומבקש לפרוט את השטר הכספי כביכול כדי לשלם עודף ללקוח היושב וממתין במונית.

אחד מתושבי השכונה מספר ל'כיכר השבת': "יצאתי הבוקר מביתי בשכונת מאה שערים, לפתע נעצר לידי נהג מונית, ושואל אותי האם יש לי לפרוט 200 שקל בשביל לקוח שמחכה לי במכונית, הסיפור לא הריח לי טוב, והמשכתי הלאה".

"לאחר כמה מטרים נתקלתי בכמה מתושבי השכונה ששאלו אותי, האם פרטתי לו את השטר של ה-200 ש"ח, השבתי להם שלא, כי משהו היה נראה לי מוזר בהתנהלותו של נהג המונית".

השטר המזויף

מספר הירושלמי: "התושבים אמרו לי יש לך מזל, הנהג מסתובב פה מהבוקר ומנסה ללכוד אנשים תמימים שיפרטו לו את השטר המזויף".

כאמור, התושבים הצליחו לזהות את המונית החשודה, שהנהג ניסה לפרוט את הכסף המזויף. במשטרה ישראל מבקשים מהם להגיש תלונה רשמית.

ממשטרת ישראל נמסר בהתייחסות ל'כיכר השבת' כי "מי שנתקל במקרה של הפצת כסף מזויף, חייב מיד לגשת לתחנה הסמוכה למקום מגוריו, ולדווח על כך בתחנה. ישנה חשיבות מרובה בהגשת התלונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר