שבוע אחרי הסערה

ילדים 'מיוחדים', חרדים וערבים, נפגשו עם שוטרים

"שבת אחים גם יחד", לא פחות - כך מכנים במשטרה את הפעילות המשותפת שנערכה על ידם לילדים 'מיוחדים', ערבים וחרדים יחדיו - כשבוע לאחר התעללות שוטרים בנער חרדי 'מיוחד' (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הפעילות המשותפת (צילום: דוברות המשטרה)

עשרות ילדים 'מיוחדים', מבתים חרדים, השתתפו היום (חמישי) במפגש ייחודי עם ילדים כמותם הלומדים בבית הספר שבשכונה הערבית בית חנינא בירושלים, לפעילות מרתקת.

מפגש זה נערך כשבוע לאחר שתיעוד של פעילות משטרתית אחרת הסעיר את המדינה: מכות עד זוב דם לנער יענקי רוזנברג, חניך 'שיח סוד'.

אלימות השוטרים מול הנער בעל המוגבלות (צילום: ללא קרדיט. הסבר - בתחתית הידיעה)

היום, ביוזמה משותפת של בתי ספר מיוחדים והשוטר הקהילתי של שכונת רמות אשכול, השתתפו כאמור ילדים חרדים 'מיוחדים' באירוע שבו משטרת ישראל הציגה בפניהם מגוון יכולות סיוע לאזרחים.

הילדים החרדים לומדים במסגרת מרכז שיקום ילדים בירושלים, ואילו ילדי בית חנינא הגיעו מבית ספר 'אל-בסמה' (החיוך).

הילדים, שנעזרו בכיסאות גלגלים, יצאו מבין כותלי מוסדות החינוך, ולראשונה פגשו את השוטרים - שהגיעו למקום עם סוסים וכלבי גישוש, ואף עם רובוט ייחודי לפירוק פצצות.

בשיחה עם צוות החינוך החרדי הסתבר, כך מתארים במשטרה, כי ישנם מפגשים שנערכים על בסיס קבוע עם השוטר הקהילתי, וכי הילדים מצפים לבואו על מנת שידריך אותם ויסביר להם על המשטרה ועל השוטרים.

גם הצוות החינוכי מבית ספר אל-בסמה העלה על נס את המפגשים עם המשטרה וגם את היוזמה להפגיש בין קהלים ממגזרים שונים.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "'ימי הקהילה' הינם אבן ראשה לחיזוק הקשר בין הדור הצעיר לבין פעילות משטרת ישראל. ימים אלו מאורגנים בקהילות ובבתי ספר שונים, בדגש על מוסדות חינוך בהם לומדים ומשוקמים ילדים בעלי מוגבלויות שונות".

"מפגש כזה, שבת אחים גם יחד, זורע זרעי קירוב והבנה בין המשטרה לבין המגזרים השונים. די היה לראות את חיוכם של הילדים המיוחדים ואת התרגשותם, על מנת להבין את גודל ההנאה שהם חוו", סיכמו במשטרה.

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את הצלם לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר