תיעוד בלעדי

משה פייגלין משכנע מצביעים בלב השכונה החרדית

משה פייגלין ערך סיור בשכונה החרדית של בית שמש וניסה ללכוד מצביעים לטובת מפלגתו - 'זהות', בין דבריו אמר: הממסד החרדי קורא לי רפורמי, כי יודעים שאני צודק (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
פייגלין היום, בשכונה החרדית (צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר מפלגת 'זהות', חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, השתתף היום ב'שבת תרבות' בבית שמש, לאחר שסיים שם, פנה לכיוון השכונה החרדית 'רמת בית שמש א'', וניסה לשכנע את החרדים לתמוך במפלגתו.

בפתח דבריו הסביר פייגלין: "זהות מדברת על שיטה אחרת - על שיטת השוברים בחינוך. אנחנו רוצים לקחת את התקציב הגדול בתקציבי משרדי הממשלה, שזה תקציב החינוך ולחלק שני שליש ממנו בתור שוברים להורים כאלפיים שקל להורים, למימוש בכל מוסד חינוכי שירצו, בחיידר בישיבה, או כל מוסד אחר שיחפצו".

"כל המלמדים, המורים וכל הרבנים יקבלו תקציב של ממש, לא יצטרכו לחפש פירורים אצל מישהו אחר, אמנם כל הציבור יהנה מזה, אך הציבור החרדי הוא יהיה הנהנה העיקרי מהמפכה שנעשה".

"הממסד החרדי מפחד מאיתנו", אמר פייגלין והסביר, "אנחנו לא נותנים את כל ההטבות רק לחרדים, נכון, החרדיים יהנו מהצבא המקצועי, ומהשוברים אך אנחנו נותנים לכל העם. הציבור החרדי הראשון שצריך לתמוך בזהות. למרות שמאשימים אותנו שאנחנו רפורמים, ואנחנו נגד הדת מכיוון שאנחנו מפחידים את הממסדים עליהם אנחנו מאיימים, אז באים אליכם בהפחדות".

"מי שקורא את המצע של 'זהות' רואה שכל המצע מדבר על תורה, יראת שמיים ובלי פוליטיקה. אנחנו לא רוצים להשים את כל מה שמגיע לכם את המדינה ואת הממסדים הפוליטיים, זה כל הסיפור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר