הפאניקה בעיצומה

תופעה: מכשירי אזעקה - נגד פגיעות בילדים ובנשים

בעקבות מקרה תקיפת הילדה החרדית בת ה-7, אליה נוסף היום גם האירוע המזעזע בו פלסטיני שעבד בבית ספר פגע באחת התלמידות, החלו בריכוזים החרדיים במכירת אמצעי הגנה יחודיים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום מסך)

כותרת אדומה המכריזה 'מכשיר אזעקה למצבי חירום לילדים ונשים', מקדמת בימים אלו את עיניהם של אלפי תושבים בכמה מהערים החרדיות.

מתברר, כי גל הפאניקה שהחל מאז תקיפת הילדה בת ה-7 בעיר בבנימין בידי אלמוני, הולך וגובר מאז חשיפת המקרה הקשה הנוסף על פלסטיני שפגע בנערה בת 13 הלומדת בבית ספר באשדוד בו הוא עבד.

אחד מאלו שיזמו את מכירת אמצעי ההגנה הללו, הרב מ. תושב מודיעין עילית, אומר בשיחה ל'כיכר השבת': "כל יום שומעים על מקרה חמור נוסף, והאנשים ממש מבוהלים. השם עזר לי, ומצאתי באינטרנט מכירה של אמצעי התרעה שמותאם לציבור החרדי".

"בגלל שלרוב החרדים", מסביר המוכר, "אין טלפון סלולרי מתקדם בו יש כל מיני איכונים ואפשרות להשמיע אזעקות וקולות מרתיעים אחרים, חיפשתי וחיפשתי עד שמצאתי בסין מכשיר מיוחד שמספיק למשוך בחוט שקשור אליו ומיד נשמעת אזעקה חזקה".

לדבריו, בהמשך הוא מתכוין למכור גם מצלמות קטנות, תרסיסים של גז פלפל ואף מכשירי טייזר. "אלו יהיו מיועדים בעיקר לנשים", טוען האברך שהפך בן יום למוכר מבוקש.

החיפוש אחר אמצעי ההגנה וההרתעה הללו, כך מסתבר, רק הולך וגובר - ככל שהמודעות לסכנות מתעצמת אף היא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר