"פרי הדמיון"

הוארך מעצרו של הסב החשוד בתקיפת נכדתו

הסב החשוד בתקיפה חמורה של נכדתו, ילדה כבת 10, ישהה יומיים נוספים בתא המעצר - כך החליט בית המשפט. עורך דינו מגיב ל'כיכר השבת': "מדובר בטענות שהן פרי דמיון" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הסב החשוד בבית המשפט, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) את מעצרו של הסב החשוד בתקיפת נכדתו הקטנה, וקבע כי הוא ישהה במעצר יומיים נוספים.

השופט גד ארנברג קיבל בכך את עמדת המשטרה כי נשקפת מידה מסוימת של מסוכנות, מובנית, כמו גם חשש לשיבוש חקירה, מכיוונו של העצור.

כזכור, לפני שישה ימים נעצר אדם מבוגר, בשנות השישים לחייו, בחשד כי פגע בנכדתו, ילדה כבת 10 בלבד, בעת שזו ביקרה אותו בביתו.

כתב 'חדשות 13' יוסי אלי חשף, כי הילדה סיפרה על המעשים להוריה המזועזעים לפני כשלושה חודשים וחצי, ואלו דיווחו על כך למשטרה - שמצידה עצרה את הסב בשבוע שעבר.

מנגד, לפי המשטרה, אף שהמעצר בוצע בחלוף תקופה די ממושכת, פרק הזמן הזה נוצל לביצוע פעולות חקירה במקרה מורכב ורגיש זה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי פרקליטו של העצור טען, כי אין היתכנות לביצוע המעשים המיוחסים למרשו, בשל העובדה כי באותה העת נכחו במקום בני משפחה נוספים, לצד הילדה המתלוננת.

כאמור, לאחר הארכת המעצר ביום חמישי האחרון בבית משפט השלום בירושלים, בדלתיים סגורות, למשך ארבעה ימים, היום הוארך שוב מעצרו של הסב, ביומיים נוספים.

במהלך הדיון הדגיש שוב השופט ארנברג את האיסור על פרסום שמו של החשוד או כל פרט מזהה אחר אודותיו, וכמובן גם אודות הילדה, נכדתו.

עורך הדין קובי קמר, סנגורו של העצור, אומר ל'כיכר השבת' בתגובה להחלטה מהיום: "אני מאמין שגם המשטרה תזהה כי מדובר בטענות שהן פרי דמיון, ואין לי ספק בחפותו של מרשי - שתצוף בקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר