מתקפה

הראשל"צ הגר"ש עמאר: "הראש של השופטים עקום"

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר התייחס השבוע למאבק נגד הופעות בהפרדה למגזר החרדי ואמר: "הראש של השופטים עקום. נלחמים על הפרדה" (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ש עמאר, השבוע (צילום: ללא קרדיט)

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר התייחס השבוע למאבק נגד הופעות בהפרדה למגזר החרדי ואמר: "הראש של השופטים עקום. נלחמים על הפרדה".

עם תחילת זמן אלול בהיכלי התורה מסר הגר"ש עמאר שיעור כללי בכולל "תורת משה" שבנשיאותו ובראשות בנו הדיין הגאון רבי אליהו עמאר ובמשך למעלה משעה התפלל הרב בסוגיא הנלמדת.

בסיום נשא הגר"ש דברי התעוררות ובדבריו התבטא בחריפות נגד השופטים הנלחמים על ההפרדה וכל דבר שבקדושה.

"שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך", פתח הגר"ש עמאר והוסיף: "שופט זה השכל הישר ושוטר הכוונה כוח הביצוע- והאדם חייב לתת אל ליבו בדיקה מדוקדקת של השכל הישר ולפעול ע"פ זה".

לדבריו: "בכל שעריך-כלומר בכל הדרכים שבהם אדם הולך. לא רק בדברים הגדולים שבהם אדם משקיע מחשבה והתבוננות אלא גם בדברים הקטנים שאדם דש בעקביו, מה אוכלים ומה מדברים ומה מסתכלים.

"ואם אדם זוכה ומתגבר על הייצר אז "ונתנו ה' בידיך ושבית שיביו" שאף את כלי המלחמה של הייצר הרע יתנו לאדם המתגבר לצורך עבודת ה".

הרב סיים במתקפה על השופטים: "כשהשופטים הראש שלהם כבר עקום אז ממילא הביצוע שלהם לא הגיוני, באים ונלחמים על ההפרדה על דברים שבקדושה השם יצלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר