תקעה את הר נוף

הזוי: כעסה על נהג ונטשה את רכבה באמצע הכביש

בכניסה לרחוב בראנד בשכונת הר נוף, החליטה אישה לחסום את הרחוב כי כעסה על "רכב משלוחים", שלטענתה עיכב אותה, וכך במשך כשעה, הרחוב נחסם עד להגעת המשטרה (ארץ)

רכב הנכה שחסם את הרחוב (צילום: באדיבות המצלם)

אישה, תושבת רחוב בראנד בשכונת הר נוף בירושלים, החליטה היום (שלישי) להעמיד את רכבה באמצע הכביש ובכך לחסום את התנועה, בגלל ריב קטנוני עם נהג רכב משלוחים של אחד הסופרמרקטים באזור.

רחוב אהרון בראנד בשכונת הר נוף, הוא רחוב צדדי בתוך רחוב חיי טייב, הרחוב הוא שקט למדי, והכניסה לרחוב היא צרה ודו סטרית והתנועה בה בדרך כלל מועטת.

חננאל, אחד התושבים מספר ל'כיכר השבת': "חזרתי מהעבודה בשעה שש כמדי ערב, כשבאתי להיכנס עם הרכב, הבחנתי בכמה רכבים שלא נוסעים, מכיוון שאני רגיל בכך שהרחוב צר ולעיתים לוקח זמן לעבור המתנתי בסבלנות. לאחר דקות של המתנה ניגש אלי אחד ממכריי וסיפר לי שמישהו נטש את רכבו".

"לא הבנתי מה קרה", ממשיך חננאל לתאר, "עד שהחנתי את רכבי רחוק מהבית וחזרתי ל'זירה', שם התברר לי הסיפור מפי ילדי השכונה שהיו עדים למה שקרה: לפני קרוב לארבעים (.,.) דקות נכנסה לרחוב תושבת הרכב המחזיקה ברכב נכה - היא כמובן לא נכה. באותו זמן פרקו סחורה מרכב של אחד הסופרמרקטים באזור, האישה החלה לצפצף והעובדים אמרו לה שתמתין עד שיסיימו".

"כנראה שזה לא מצאה חן בעיניה לחכות", הוסיפו הילדים לתאר, "ובתגובה היא כיבתה את הרכב והלכה לביתה בהפגנתיות, ומאז, במשך קרוב לשעה אנשים לא יכולים להגיע לביתם רק בגלל קפריזה של אישה אחת".

חננאל, המשיך לחכות במקום עד להגעת המשטרה: "השוטרים הגיעו כמה דקות לאחר שהזמינו אותם אך כנראה שהזמינו אותם מאוחר כי אף אחד לא חשב שמדובר בכזה מקרה הזוי ובמיוחד שראו רכב של נכה - וחשבו כי בטוח יש סיבה שהרכב של הנכה היה חייב לעצור במקום הזה, מה שחמור אף יותר שהיא גורמת לזלזול ברכבי הנכים.

"השוטרים הלכו לביתה שנמצא במרחק של כשלוש דקות הליכה מהמקום, והכריחו אותה לקחת את הרכב, האישה טענה להגנתה כי היא חיכתה הרבה זמן לרכב המשלוחים ולכן נטשה את המקום - מה שלא מסביר את העובדה מה אשמים התושבים האחרים שנאלצו להמתין לחינם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר