בגלל מוצא התלמידים?

ההורים זועמים: נקיים את הלימודים ב'כיכר ספרא'

ההורים בשכונת מעלות דפנה זועמים, על אטימות הנהלת הגן והסכמה של העירייה, שהחליטו ללא הודעה מוקדמת להעביר את הגן למקום רחוק, ההורים מאיימים כי הם יקיימו את הגן בכיכר ספרא (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
גן ילדים, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום אילוסטרציה: מאיר אלפסי)

זעם בשכונה: וועד ההורים בשכונת מעלות דפנה, כועסים על ההחלטה החד צדדית, להעביר את הגן של ילדיהם לאזור מרוחק ממקום מגוריהם וכל זה ללא הודעה מוקדמת, תוך התעלמות שרירותית מרצון ההורים.

ההורים בגן המדובר, שנמצא ברחוב ארץ חפץ 111 בירושלים, לא יודעים את נפשם מרוב תסכול, מיד לאחר החג נודע להם בהודעה סתמית, כי הגן יועבר למקום אחר, בלי פירוט יתר.

אותם הורים התארגנו ל''וועד הורים' מסודר, ובשיחה עם 'כיכר השבת' הם מגוללים מה קרה: "אנחנו משפחות של אברכים בעיקר ספרדים, הגרים בחלק העליון של מעלות דפנה, מקום המרוחק כרבע שעה משמואל הנביא. הגן המדובר שכן לרובנו במיקום נוח וכך יכולנו להביא את הבנים שלנו בגילאי שנתיים וחצי עד שלוש בביטחה ובנחת אל הגן".

"אולי מדובר בשיקולים כלכליים", אומרים ההורים בכאב, "ואולי אפילו סתם בזלזול במשפחות אברכים ספרדיים שאין להן כל השפעה, החליטה הנהלת הגן הנמצאת תחת אחריות רשת הגנים של 'אגודת ישראל', להעביר את המיקום של הגן. אף אחד לא שאל או התייעץ איתנו לגבי המיקום, או האם אנחנו מעוניינים בשינוי".

"אתמול (מוצ"ש), כשהתברר לנו המיקום החדש של הגן - הנמצא ברחוב הסואן שמואל הנביא, החלטנו בהחלטה משותפת לא לתת לכך יד, וכך בשעת ליל מאוחרת העברנו קשר טלפוני בין כל האימהות בגן, שמחר שום ילד לא יבוא ללימודים עד שההנהלה או העירייה יחליטו להתעשת".

לפי דברי הוועד, "4 גננות ישבו היום מובטלות במיקום הגן החדש, כי שום ילד לא הגיע לגן. אם עד הבוקר לא נקבל תשובה ברורה לגבי הגן, אנחנו מתכוונים לקיים את הלימודים של ילדינו בכיכר ספרא, עד שהבכירים בעירייה ימצאו לנו פתרון שלא יכלול הליכה עם פעוט בן שנתיים וחצי - של חצי שעה במקומות סואנים".

מטעם עיריית ירושלים נמסר בתגובה: "בשל התנהלות לא מתוכננת של בעל נכס בו שכן הגן, הופסקה פעילות הגן שם, לאחר פתיחת שנת הלימודים. לגן, נמצא והוכשר מבנה חלופי ברחוב שמואל הנביא אשר נמצא בקרבת מקום מהמבנה הקודם".

"השלמת הכשרת המקום, כולל הצבת מתקנים בחצר ושאר המתקנים הנדרשים בגן יושלמו תוך כשבוע והמקום יהיה מוכן ברמה איכותית לטובת הילדים ולשביעות רצון ההורים".

מטעם רשת הגנים של אגודת ישראל לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הכתבה. לכשתתקבל התגובה נכניס אותה ככתבה וכלשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר