תיעוד דרמטי

"לפנינו לילה ארוך"; מאמצים לחילוץ חרדים במדבר יהודה

יחידת החילוץ המשטרתית לצד יחידת 669 ממשיכים בשעה זו בניסיון לחלץ את תלמידי הישיבה שטיילו בנחל סמאר שבמדבר יהודה • אחד מהם נפל מגובה 30 מטר ומצבו מוגדר קשה (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

יחידת החילוץ המשטרתית לצד יחידת 669 ממשיכים בשעה זו (שני) בניסיון לחלץ את תלמידי הישיבה שטיילו בנחל סמאר שבמדבר יהודה. אחד מהם נפל מגובה 30 מטר ומצבו מוגדר קשה מאוד.

בני משפחתו של הבחור, שכוחות החילוץ הגיעו אליו בשעה האחרונה, מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתו: ירחמיאל ישעיהו בן חנה.

יצוין כי בשעה זו ממשיכים כוחות החילוץ בניסיון לחלץ את לתלמיד הישיבה הפצוע ושאר חבריו, לדברי הכוחות בשטח - משימת החילוץ מורכבת וצפויה להימשך אל תוך הלילה.

לדברי אחד הבחורים שנכח בשטח: "חבריו של הפצוע חרפו נפשם בכדי לרדת אליו ולבצע בו פעולות החייאה במשך שלוש שעות עד להגעת כוחות ההצלה".

מתן מוראד, מפקד יחידת חילוץ מגילות של המשטרה, סיפר בשטח: "יחידת החילוץ יחד עם צוות 669, שהביא אותם מסוק של חיל האוויר, מטפלים באירוע מורכב, בחור שנפל מגובה בטיול, יש קושי להגיע ללמטה. הכוחות גולשים ללמטה להגיע אליו ולשלושה מטיילים שנמצאים לצידו. לפנינו עוד לילה ארוך".

מוקדם יותר נמסר מהמשטרה: "בשעות אלו עוסקים כוחות משטרה, מתנדבי יחידת חילוץ מגילות של המשטרה ומסוק של חיל האוויר באיתור קבוצת מטיילים - ומטייל שעל פי הדיווח נפל ככל הנראה מגובה של כ-30 מטר בנחל סמאר".

"מתנדבי היחידה טרם חברו לקבוצת המטיילים, ומצבו של המטייל שנפל טרם ברור", נמסר עוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר