"פייק ניוז"

חפץ חשוד בבני ברק הוביל לחרושת שמועות

ברחוב אברבנאל בבני ברק אותר הבוקר (רביעי) חפץ חשוד ולמקום הוזעקו כוחות גדולים של המשטרה וחבלן. המשטרה הבהירה כי בניגוד לשמועות - אין קשר לח"כ לשעבר (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
זירת האירוע בבני ברק (צילום: דוד קשת)

ברחוב אברבנאל בבני ברק אותר הבוקר (רביעי) חפץ חשוד ולמקום הוזעקו כוחות גדולים של המשטרה.

המשטרה סגרה את הרחוב וחבלן משטרתי טיפל בחפץ החשוד ובדק האם אכן מדובר במטען חבלה. כעבור זמן קצר נמסר מהמשטרה כי החבלן המשטרתי הסיר חשד למטען.

בעקבות שמועות שהופצו ברשת כי יש קשר בין מטען החבלה לבין חבר-הכנסת לשעבר יגאל גואטה, המשמש כשדרן בתאגיד 'כאן', במשטרה הבהירו כי מדובר בפייק ניוז.

"בניגוד להודעה המופצת כעת ע"י גורמים, מדובר בחפץ חשוד ברחוב אברבנאל שאינו קשור לרכב כלשהו ונבדק כעת כמו כל חפץ חשוד ע"י חבלן משטרתי. כל פרסום אחר חוטא לאמת ויש להתעלם ממנו", הבהירו במשטרה.

גואטה עצמו הגיב לשמועות בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "תודה לכל המתעניינים בשלומי ומפריעים לי לעבוד. אבל הפעם בשונה מאחרים באמת 'לא היה כלום כי אין כלום'".

מושיקו גואטה, בנו של חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה, אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "אנשים סתם נבהלו, לא מדובר במטען, בסך הכל נפל חלק מאופנוע שחנה מול הבית שלנו ואנשים חשבו ששמו לאבא שלי מטען חבלה. חבלני משטרה שהגיעו למקום שללו את החשד למטען".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר