לשכת ח"כ גפני מגיבה להסתה: "ליברמן שונא את ביבי ואת החרדים"

אנשיו של יו"ר דגל התורה וועדת הכספים, ח"כ משה גפני הגיבו בחריפות להסתה של ח"כ אביגדור ליברמן לאחר הפריימריז בליכוד בנוגע למינוי של גפני כיו"ר הוועדה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

דבריו המסיתים של יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן נגד הציבור החרדי ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לא נותרו בחלל ריק.

ביום שישי פרסם ליברמן בעקבות תוצאות הפריימריז בליכוד פוסט מסית נגד המגזר החרדי. לדברי ליברמן: "שוב גפני יעמוד בראש ועדת הכספים, כאחראי על חלוקת התקציבים ולאן הולך הכסף שלכם. אם לא תתעוררו, אתם ואנחנו נשלם את המחיר, והוא יהיה יקר מאוד".

לשכת ח"כ משה גפני הגיבה הערב (מוצ"ש), בחריפות להסתה: "ליברמן קובל על כך שח"כ גפני הינו יו"ר ועדת הכספים בשעה שהכל יודעים שהוא פועל לטובת כולם".

בהודעה אנשי גפני, האשימו את ליברמן בצביעות, זאת בשל השתתפות נציג 'ישראל ביתנו' ח"כ עודד פורר בכל הישיבות והדיונים הנוגעים לועדת הכספים: "בהתייעצויות הפנימיות בלשכתו של ח"כ גפני משתתף כל העת גם נציג ישראל ביתנו יחד עם חברים מהמפלגות האחרות - אילולי הפעילות של ועדת הכספים בראשותו של ח"כ גפני כולם היו סובלים מהשיתוק שגרם אביגדור ליברמן למדינת ישראל".

עוד כתבו תוך שהם נוגעים בבטן הרכה של ליברמן: "רק פעילותו של ח"כ גפני הביאה לכך שגם ניצולי השואה, העולים מברית המועצות, תושבי עוטף עזה ועוד יקבלו את המגיע להם".

עוד האשימו את יו"ר ישראל ביתנו, כי "ח"כ גפני מנע את הנזק שגרם להם אביגדור ליברמן גם בעובדה שבגללו ורק בגללו הולכים לבחירות בפעם השלישית, וגם בכך שהוא גרם שהמדינה תשותק בפעילות החיונית, בכלכלה ובחברה, במדיניות ובביטחון, בעוד שח"כ גפני וחבריו בועדת הכספים פועלים כל העת למזער את הנזקים שליברמן גרם, והוא עוד מעיז לדבר ולהסית?".

בסיום דבריהם כתבו אנשי גפני: "הכל בגלל שהוא שונא את ביבי ושונא את החרדים. המדינה פחות מעניינת אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר